عکس: «جانی دپ» با سبیل قیطانی!

کافه سینما: پیشتر، در سری دوم تازه ترین اخبار و تصاویر از ستارگان، سر صحنه فیلمبرداری جدیدترین فیلم هایشان ، عکسی از ایوان مک گرگور و گویینت پالترو منتشر کرده بودیم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،حالا اخبار تازه تری از این فیلم منتشر شده است. در تازه ترین تصاویری که از این فیلم منتشر شده، جانی دپ را با موهای طلایی و سبیل می بینید. این عکس ها را که حدود یک روز پیش از سانست بلوار لس آنجلس امریکا، مخابره شده اند، برای شما به نمایش می گذارد.

 این عکس ها متعلق به فیلم جدید جانی دپ به نام " مورتکای" می باشد. فیلمبرداری این فیلم چند ماه پیش در لندن آغاز شده است. این فیلم اکشن- کمدی- جنایی، بر اساس مجموعه کتاب های پرفروشی به همین نام، تولید می شود. کارگردان این فیلم، دیوید کواپ است که پیشتر، نگارش فیلم هایی چون ماموریت غیر ممکن، پارک ژوراسیک و مرد عنکبونی را بر عهده داشته است. از دیگر بازیگران این فیلم می توان به ایوان مک گرگور، گویینت پالترو، اولیویا مان و پل بتانی اشاره کرد.

داستان فیلم درباره ی مردی به نام چارلز مورتکای، دلال آثار هنری است  که دنبال نقاشی دزدیده شده ای می گردد تا بتواند رمزگشایی کرده و به گنج  طلای نازی ها دست پیدا کند.

در ادامه این گزارش، تازه ترین تصاویر منتشر شده از این فیلم را ببینید:

height=248

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/10/18/238054_632.jpg

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/10/18/238055_688.jpg

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/10/18/238056_212.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

9  +  1  =