۴ بانک برای تبادلات مالی خودروسازان فعال شدند

دبیرانجمن خودروسازان با بیان اینکه هم اکنون چند شرکت بین المللی با معرفی بانک های پارسیان، پاسارگاد، سامان و کارآفرین حواله های بانکی را تبادل می‌کنند،گفت:لغو تحریم‌های صنعت خودرو به عنوان یک قدم اولیه تأثیرات مثبتی بر صنعت خودرو دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،احمد نعمت بخش در گفت‌وگو با  تسنیم، با اشاره به اینکه پس از اعلام رسمی لغو تحریم های بین المللی صنعت خودرو شرکت‌های خودروسازخارجی با تماس هایی برای حضور و همکاری با شرکت های خودروساز داخلی اعلام آمادگی کرده اند، اظهارداشت: لغو تحریم‌های صنعت خودرو به عنوان یک قدم اولیه تأثیرات بسیار مثبتی را بر صنعت خودرو خواهد گذاشت.

وی افزود:در حال حاضر خودروسازان برای تعاملات بین المللی نیازمند گشایش ال سی هستند که متأسفانه هنوز این امر فعال نشده است که اگر تدابیری هم برای گشایش ال سی به وجود آید شرایط به سمت مطلوبتری برای تعمق مبادلات بین المللی مهیا می شود.

دبیر انجمن خودروسازان با اشاره به اینکه هم اکنون چند شرکت بین المللی با معرفی 4 بانک پارسیان، پاسارگاد، سامان و کارآفرین حواله های بانکی را تبادل می کنند، گفت: این امر یکی از نکات مثبت برای خودروسازان به شمار می آید تا از طریق این 4 بانک اقدامات ارزی خود را برای انتقال قطعه و یا مواد مورد نیاز خود انجام دهند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  10