کلاهبرداری میلیاردی از طریق عابر بانک

فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری اعضای یک باند خانوادگی که از طریق کارت عابر بانک اقدام به کلاهبرداری یک میلیارد و 150 میلیون ریال از شهروندان کرده اند خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،فرمانده انتظامی گلستان از دستگیری اعضای یک باند خانوادگی که از طریق کارت عابر بانک اقدام به کلاهبرداری یک میلیارد و 150 میلیون ریال از شهروندان کرده اند خبر داد.

سردار "سید محمود میر فیضی"  در مصاحبه با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، در خصوص جزئیات این خبر گفت:

در پی وصول تعدادی پرونده با موضوع کلاهبرداری از طریق دستگاه های عابر بانک به پلیس آگاهی و افزایش این جرم در سطح استان مراتب در خصوص شناسایی و دستگیری عوامل آن به صورت ویژه در دستور کار ماموران قرار گرفت.
 

 

وی گفت: با اقدامات فنی و استعلام از بانکهای مربوطه، افراد کلاهبردار شناسایی و طی چند عملیات جداگانه دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی گلستان با اشاره به نسبت خانوادگی این باند تبهکار تصریح کرد: اعضای این باند تحت پوشش خانوادگی و با شیوه معرفی خود به عنوان مسئول مالی ادارات دولتی جهت خرید کارکنان و معرفی به فروشگاه مربوطه مالباختگان را به جلوی عابر بانک کشانده و اقدام به انتقال حساب وی به حساب خود می کردند.
سردار میر فیضی مبلغ کلاهبرداری های متهمان در این پرونده را یک میلیارد و 150 میلیون ریال عنوان کرد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.
وی در پایان با اشاره به نزدیک شدن به روز های پایانی سال و آغاز خرید های نوروزی از شهروندان خواست هنگام حضور در بازار و مراکز خرید و بانکها مراقبت های لازم را به عمل آورند تا گرفتار افراد سودجو و کلاهبردار نشوند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

98  −  88  =