اظهار نضر پژمان جمشیدی درمورد شکل پرداخت یارانه‌ها

پژمان جمشیدی که چندی پیش در سریال طنز سروش صحت ایفای نقش کرد، درباره موضوع «نه به یارانه نقدی» گفت: بنده اصلاً از همان ابتدا هم فرم پر نکردم و یارانه دریافت نکردم؛ اما 100 درصد باید در شکل پرداخت یارانه‌ها به شکل نقدی یک بازنگری شود تا این مبلغ بتواند به اقتصاد ملی کمک کند نه باری به دوش اقتصاد و به تبع آن مردم هم باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،او تاکید کرد: در کل اینکه این شکل یارانه نقدی مشکلی را دوا نمی‌کند.

 

 

به گزارش سرویس تلویزیون و رادیو خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، این بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ادامه داد: ما افراد مستحق در این کشور کم نداریم. در همین تهران محله‌هایی است که اگر بروید و ببینید باورتان نمی‌شود که چنین جاهایی هم وجود دارد که مردم با سختی زندگی می‌کنند. کاری از دست یک یا دو نفر بر نمی‌آید یک همت بزرگ از دولت را می‌طلبد.

 

این بازیگر تلویزیون در پایان با اشاره به اینکه در شرایطی که کشور از تحریم‌ها خلاصی می‌یابد باید سیستم اقتصادی هم خودش را بازیابی کند و سیستم پرداخت یارانه هم باید صحیح شود، گفت: از آقای ظریف و تیم مذاکره‌کننده هم ممنون هستیم که تلاش می‌کنند تا تحریم‌ها برداشته شود. این شرایط تازه می‌تواند اقتصاد کشور را متحول کند؛ در همین راستا باید سیستم و شکل پرداخت یارانه ها هم با این سیستم همسویی داشته باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  50  =  60