پیش‌بینی قیمت مسکن تا قبل از نوروز

محمدقلی خسروی، رییس اتحادیه کشوری املاک با ابراز امیدواری نسبت به عدم افزایش قیمت ها در ماه های آتی گفت: در یک ماه گذشته تعداد معاملات خرید و فروش افزایش یافته است ولی قیمت خرید و فروش تغییری نکرده است.

پایگاه خبری تراز: محمدقلی خسروی، رییس اتحادیه کشوری املاک  با ابراز امیدواری نسبت به عدم افزایش قیمت ها در ماه های آتی گفت: در یک ماه گذشته تعداد معاملات خرید و فروش افزایش یافته است ولی قیمت خرید و فروش تغییری نکرده است.

وی گفت: امیدوارم با توجه به ثبات نسبی در قیمتها، تا پایان سال افزایش قیمت نداشته باشیم.

خسروی  همچنین در خصوص روند تغییرات قیمتی در سال آینده نیز خاطر نشان کرد: با توجه به صحبت های چند روز پیش رییس جمهور و امیدواری که در جامعه نسبت به بهبود اوضاع اقتصادی وجود دارد، به نظر نمیرسد تا ماه اردیبهشت افزایش قیمت داشته باشیم. وی با اشاره به این موضوع که قیمت رهن و اجاره نیز تابع قیمت ملک است، گفت: به دلیل ثبات در قیمت ملک، قیمت رهن و اجاره نیز تغییری نکرده است.

خسروی با بیان اینکه در ساماندهی اوضاع مسکن در کشور، محکوم به ساخت و ساز هستیم، تاکید کرد: باید روند ساخت و ساز در کشور رونق بیابد حال آنکه این اقدام تحت هر عنوانی می خواهد باشد.

رییس اتحادیه کشوری املاک در خصوص طرح مسکن اجتماعی نیز گفت: خیلی وقت است که این طرح را آقای آخوندی مطرح کرده است. فعلا که در حد حرف است و اقدامی نشده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

14  ⁄  2  =