استقلال در انزلی چوبله شد/جزئیات بازی و حاشیه ها

این چنین بود که بازی مهم هفته بیست و هفتم نفت و فولاد، حکم یکی از چندین و چند فینال هفته‌های پایانی لیگ را از آن خود کرد که سرانجام روز یکشنبه با تساوی به پایان رسید تا استقلال با خیالی آسوده از این دو رقیب و با انگیزه بالا به انزلی برود. اما بار دیگر هم این ملوان بود که در یک موقعیت حساس ترمز استقلال را کشید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،سرانجام آخرین بازی استقلال تهران در لیگ بر‌تر و در سال 92 فرا‌ رسید تا آبی‌پوش پایتخت با آگاهی از نتیجه دیدار دو رقیب دیگر خود در جدول، با انگیزه فراوان به میدان انزلی بروند؛ اما انزلی و ملوان هیچ ‌گاه برای استقلالی‌ها روز آسانی را رقم نزده‌اند. آبی‌پوشان هنوز هم شکست در آخرین بازی نخستین دوره لیگ بر‌تر در انزلی را که موجب شد، آن‌ها قهرمانی را به رقیب دیرین خود و در آخرین هفته واگذار کنند، از یاد نبرده‌اند.

به گزارش «تابناک»، دو هفته پیاپی بود که استقلال و فولاد نفس به نفس هم و تنها به دلیل تفاضل گل، رتبه اول و دوم جدول را از آن خود کرده بودند و نفت تهران هم جایگاه سوم رسید.‌ این چنین بود که بازی مهم هفته بیست و هفتم نفت و فولاد، حکم یکی از چندین و چند فینال هفته‌های پایانی لیگ را از آن خود کرد که سرانجام روز یکشنبه با تساوی به پایان رسید تا استقلال با خیالی آسوده از این دو رقیب و با انگیزه بالا به انزلی برود. اما بار دیگر هم این ملوان بود که در یک موقعیت حساس ترمز استقلال را کشید. شاگردان اسکوچیچ با تحمیل شکست سنگین چهار بر دو در این بازی به یاران قلعه‌نویی در چهار هفته باقی مانده رقیبان استقلال را بیش از پیش خوشحال کرد.

 

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  +  2  =