همه پرسپولیس علیه علی پروین

اگر هیئت‌مدیره پرسپولیس حکم به مدیرعاملی(ولو به‌طور موقت) علی پروین داد فقط یک دلیل داشت؛ این‌که رویانیان برود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،واقعیت قضیه آن است که رویانیان در ماه‌های آخر حضورش در پرسپولیس به شدت با هیئت‌مدیره و وزیر ورزش زاویه پیدا کرده و کار به جایی رسید که در تاریخ 20 آذر حکم برکناری او را زدند اما رویانیان بنا به ‌دلایلی تا ‌2 ماه بعد از برکناری هم در محل باشگاه رویت می‌شد. او سپس گفت بدون حکم هم کار می‌کنم و مشکل سند همه بازیکنان را حل خواهم کرد اما از فردای آن روز دیگر در جلسات هیئت‌مدیره آفتابی نشد تا مشخص شود که از خیلی‌ها دلخور است. از وزیر گرفته تا اعضای هیئت‌مدیره و حتی دایی و بازیکنان پرسپولیس که 48 ساعت قبل از داربی حساس تهران اعتصاب کرده بودند.

رویانیان روزی که رفت گفت فقط 5 میلیارد تومان بدهی دارم ولی 14‌میلیارد تومان از بدهی‌های امسال بازیکنان را نداده بود و طبق اعلام مصطفی شکری (معاون حقوقی باشگاه) حداقل‌6 میلیارد تومان هم باید به مانوئل ژوزه می‌داد که در دوره خودش سرمربی پرسپولیس شده بود.

به ‌هر حال رویانیان رفت و پروین آمد اما در چشم برهم زدنی علی دایی هرچه دل ‌تنگش خواست نثار پروین کرد و بازیکنان هم مثل او علیه مدیرعامل جدید موضع گرفتند تا همه ایران متوجه شوند کلاه علی پروین دیگر پشم ندارد.

یک زمانی پروین به زعم خودش با‌ 20 پرس چلوکباب استقلال را می‌برد و جام می‌گرفت. او 20 هزار تومان به امثال محمدخانی، درخشان، پیوس و… می‌داد و هر سال جام را بالای سر می‌برد اما امروز نه از سوی وزیر حمایت می‌شود نه هیئت‌مدیره، نه بازیکنان و نه حتی رسانه‌ها و بوقچی‌ها! بله، بوقچی‌ها هم بوق‌ها را برای دیگران به صدا درمی‌آورند و پروین نهایتا می‌تواند دست به جیبش کند و پول سفر شیراز را بدهد تا تیم مجوز پرواز بگیرد.

روزی که علی پروین مجبور شد به تمرین پرسپولیس برود و به قول سید‌جلال آبی پاکی را روی دست بازیکنان بریزد، کارش تمام شده بود. او حالا التماس حسین هدایتی را می‌کند تا بلکه چند میلیارد از او بگیرد و بر عمر مدیر‌یتش بیفزاید اما سوال این‌جاست که آخرش چی؟! پروین تا کی می‌تواند از این و آن پول بگیرد و خرج پرسپولیس کند؟ مگر همین حسین هدایتی هفته گذشته نگفته بود وقتی تیم مال دوستان است چرا من باید پولش را بدهم؟! بابک زنجانی‌‌ را یادتان رفت؟! او قرار بود چه کار کند؟ اصلا همین هدایتی در استیل‌آذین و ملوان و گهر چه گلی کاشت؟!

واقعیت آن است که علی پروین تمام شده و فقط تعداد اندکی از دور و‌بری‌هایش او را قبول دارند. وقتی علی دایی در همان‌10‌روز اول حضور سلطان،4 بار علیه او مصاحبه می‌کند یعنی باید فاتحه مدیریت علی پروین‌ را قرائت کرد. پرسپولیس به قول خود علی دایی‌(که چشم بسته از بازیکنان دفاع می‌کند) با من بمیرم و تو بمیری مدیریت نمی‌شود و به جایی نمی‌رسد.

اگر قرار است تیم خصوصی شود، باید مکانیزم و زیرساخت‌های آن فراهم شود و البته علی دایی هم بداند که فقط سرمربی است و اگر در اسپانیا بازیکنان ریسینگ اعتصاب می‌کنند سرمربی‌شان پولی که آن‌ها می‌گیرند را با امثال مسی مقایسه نمی‌کند.‌

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  61  =  71