مجازی سازی عملیات بانکی یک الزام

مدیرعامل بانک آینده تاکید کرد

مدیرعامل بانک آینده با بیان اینکه برای پیشرفت در بانکداری مجازی نیازمند ارتقاء دانش کارکنان بانک‌ها و رقابت در فضای سالم هستیم گفت: در حال حاضر هزینه های مرتبط با افزایش شعب بسیار زیاد است بنابراین لازم است تا عملیات بانکی به سمت مجازی شدن پیش برود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، جلال رسول اف مدیرعامل بانک آینده گفت: بانکداری مجازی موجب رضایت مندی مشتریان، افزایش کیفیت خدمات و ارتقای سود بیشتر سهامداران می شود لذا تمرکز بر بانکداری مجازی ضروری است.

جلال رسول اف با بیان اینکه برای پیشرفت در بانکداری مجازی نیازمند ارتقاء دانش کارکنان بانک‌ها و رقابت در فضای سالم هستیم گفت: در حال حاضر هزینه های مرتبط با افزایش شعب بسیار زیاد است بنابراین لازم است تا عملیات بانکی به سمت مجازی شدن پیش برود.

وی افزود: از نکات مثبت بانکداری مجازی کاهش نیروی انسانی و افزایش درآمد حاصل از کارمزد و مراجعه کمتر مشتریان به بانک هاست ، همچنین امنیت جابه جایی پول و سهولت کار بانکی را به همراه دارد.

رسول اف با بیان اینکه نقش شعب در خدمات مالی و سرمایه گذاری بسیار مهم است، افزود: در این زمینه روسای شعب بانک ها باید فرهنگ سازی کنند تا همزمان خدمات نوین بانکی و استفاده از آن برای مشتریان و کارکنان شکل گیرد.

مدیرعامل بانک آینده خاطرنشان کرد که در سالهای اخیر تعداد کارت های عابربانک تقریبا 8 برابر شده و تعداد خودپردازها نیز افزایش داشته است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  2  =  2