عیدی بانک صادرات به پذیرندگان فعال پایانه های فروش

بانک صادرات در راستای ارج نهادن به مقام مشتریان و پذیرندگان فعال پایانه های فروش طرح «نوروز طلایی» را روانه بازار ساخت. کلیه پذیرندگان پایانه های فروش متصل به حسابهای این بانک شامل این طرح بوده و می توانند با افزایش فعالیت و تراکنش های خود از مزایای مختلف این طرح بهرمند شوند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی بانک صادرات این بانک به منظور قدردانی از اعتماد و همراهی مشتریان طرح «نوروز طلایی» را از ابتدای اسفندماه سالجاری تا پایان فروردین ماه سال آتی به اجرا در آورده که طی آن به پذیرندگان فعال پایانه های فروش متناسب با میزان فعالیت و تراکنش ها بر اساس قرعه کشی ١٠ دستگاه خودرو پژو پارس و هزاران سکه طلا اهدا می نمایید.

بر اساس این گزارش کلیه پذیرندگان پایانه های فروش متصل به حسابهای این بانک شامل این طرح بوده و می توانند با افزایش فعالیت و تراکنش های خود از مزایای مختلف این طرح بهرمند شوند.

شایان ذکر است بانک صادرات  تاکنون در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمات نوین بانکی بیش از  ٣٨٠ هزار دستگاه پایانه فروشگاهی را در مراکز فروش و تجاری سراسر کشور نصب و راه اندازی نموده و در جهت قدردانی از اعتماد پذیرندگان دستگاه¬های پایانه فروش متصل به حساب¬های طی جشنواره عید تا عید در ٤ مرحله قرعه کشی تعداد ٧ هزار پذیرنده را به عنوان برنده اعلام و مبلغ ٣٧ میلیارد و ٨٤٩ میلیون ریال را به حساب برندگان واریز و طی جشنواره خدمات الکترونیک نیز  یک دستگاه خودرو  مگان، ٤ دستگاه خودرو ٢٠٧ و هزاران جایزه‌نقدی را به برندگان اعطا نمود. 

گفتنی است هموطنان گرامی و پذیرندگان پایانه های فروش می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به شعب این بانک مراجعه و یا با شماره ٠٩٦٠٢ صدای سپهر تماس حاصل نمایند.  

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  −  53  =