چگونه از هر ورزشی بهترین نتیجه را بگیرید

ورزش می‌کنید و به جای اینکه قوی شوید، دردهای عضلانی پیدا می‌کنید؟ برای ورزش وقت زیادی می‌گذارید و نتیجه کمی می‌گیرید؟ همه اینها به دلیل این است که این اسرار را نمی‌دانید. دانستن اسرار ورزش کردن مثل تغییر تراز بدنی یا تعدیل سرعت به شما کمک می‌کند.

مجله سیب سبز: ورزش می‌کنید و به جای اینکه قوی شوید، دردهای عضلانی پیدا می‌کنید؟ برای ورزش وقت زیادی می‌گذارید و نتیجه کمی می‌گیرید؟ همه اینها به دلیل این است که این اسرار را نمی‌دانید. دانستن اسرار ورزش کردن مثل تغییر تراز بدنی یا تعدیل سرعت به شما کمک می‌کند درست ورزش کنید و ورزش روی شما بهتر اثر کند. شما با روش صحیح هم کالری بیشتری می‌سوزانید و هم بدن‌تان را از آسیب مصون نگه می‌دارید.

سایت realsimple.com   با کمک چندین مشاور تناسب‌اندام در ایالات‌متحده این راهنما را برای روش درست انجام ورزش‌های مختلف تنظیم کرده است.

کوهنوردی

هنگام بالا رفتن از شیب‌های صاف سعی کنید صاف بایستید. این کار اول از همه فشار را از روی شانه‌ها برمی‌دارد و ورزش را آسان‌تر می‌کند تا جایی که ممکن است چیزی دست‌تان نگیرید. یک کوله سبک و استاندارد جمع کنید و تمام بندهای آن را ببندید تا کتف‌تان درد نگیرد. سعی کنید دست‌های‌تان را هم از دو طرف آویزان کرده و تعادل‌تان را با دست‌ها حفظ کنید. اگر تازه کوهنوردی را شروع کرده‌اید سعی کنید سرعت آرام داشته‌باشید. همین که آرام از شیب بالا بروید برای شروع کافی است. دیوید هریس، مدیر آموزش در باشگاه‌های ایالات‌متحده می‌گوید: «در بالا رفتن عجله نکنید. شما در هر صورت کالری می‌سوزانید زیرا قلب و تمام بدن‌تان هنگام بالا رفتن از کوه به شدت کار می‌کند.»
 

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/12/5/259271_136.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  9  =  18