روزهای خوش بورسی در راه است

وزیر امور اقتصادی و دارایی با بیان اینکه بورس ایران در منطقه خاورمیانه و جهان بهترین شرایط را امسال داشته است ، تاکید کرد: روزهای بسیار خوشی در پیش است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مهر، علی طیب ‌نیا گفت: از ابتدای سال تاکنون شاخص کل بورس حدود 120 درصد افزایش داشته که ناشی از اعتمادی است که مردم به دولت و سیاست‌های دولت پیدا کرده اند.

وی اظهارداشت: مردم مطمئن هستند که بخش تولید در حال خروج از رکود و سودآوری بنگاه‌های اقتصادی در حال افزایش است و این اعتماد مردمی سبب می شود نقدینگی وارد بازارسرمایه شود.

وزیر اقتصاد گفت: نوسان ها و التهاب های اخیر موقتی و گذراست و بورس در مسیر باثبات حرکت خواهد کرد.

طیب نیا افزود : دولت هم تلاش می کند وسعت بازار توسعه یابد و مردم منابع خودشان را وارد بازار ثانویه کنند و همزمان با آن به دنبال توسعه بازار اولیه هستیم تا بنگاه‌های مالی برای  تأمین مالی بلندمدت به بازار اولیه بورس بیایند و مطمئن باشند بورس روزهای خوبی را در پیش خواهد داشت.

شاخص بورس اوراق بهادار در پایان معاملات امروز با افزایش 320 واحدی به 80 هزار و 105 واحد رسیده است. امروز 397 میلیون سهم به ارزش2513 میلیارد ریال در بورس اوراق بهادار تهران معامله شده است. ارزش بازاری بورس هم 393 هزار و 563 میلیارد تومان است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

18  +    =  22