حضور صنعت بیمه برای تحقق اقتصاد مقاومتی الزامی است

مدیرعامل بیمه آسیا با بیان این‌که در اکثر بند‌های اقتصاد مقاومتی حضور بیمه ملموس است، گفت: حضور صنعت بیمه برای تحقق این بند‌ها الزامی است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،ابراهیم کارگر در گفت‌وگو با ایسنا ، با اشاره به بندهای مختلف اقتصاد مقاومتی که از سوی مقام معظم رهبری ابلاغ شده گفت: برای پوشش ریسک کارآفرینی که سند اقتصاد مقاومتی مطرح شده صنعت بیمه نقش بسزایی خواهد داشت.

وی افزود: در دومین بند بحث افزایش سهم تولید مطرح است. این در حالی است که برای این افزایش تولید‌کننده باید ریسک کند که صنعت بیمه برای آن باید پوشش بیمه‌ای داشته باشد.

کارگر با بیان این‌که در جای‌جای اقتصاد مقاومتی رد پای صنعت بیمه وجود دارد، گفت: در پژوهشکده بیمه پیشنهاد کردم تا تیم‌های مختلف به پژوهشکده‌های کشور از جمله پژوهشکده نفت، صنعت و کشاورزی بفرستند تا ریسک‌های بخش‌های مختلف مورد بررسی قرار گیرند و براساس آن بیمه در کنار بیمه‌نامه تعریف کند.

مدیرعامل بیمه آسیا گفت: وقتی هر صنعتی بیمه شود تولید‌کننده به راحتی به سمت آن پیش می‌رود، چرا که تاجری که پوشش بیمه داشته باشد راحت‌تر از فردی که پوشش بیمه نداریم تجارت می‌کند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×    =  6