خانه وزیر سابق محل‌ زندگی معتادان! +عکس

خبرهای خوبی از خانه پدری شهید محمدجواد تندگویان، وزیر نفت کابینه شهید رجایی، شنیده نمی شود. پس از اینکه خبر و عکس هایی از تخریب خانه و حضور معتادان در آن منتشر شد، حالا گفته می شود دزدها هر شب سراغ خانه می آیند و حتی به در و پنجره هایش هم رحم نمی کنند. خانه ای که قرار بود موزه شخصی شهید تندگویان باشد!

مجله مهر: خبرهای خوبی از خانه پدری شهید محمدجواد تندگویان، وزیر نفت کابینه شهید رجایی، شنیده نمی شود. پس از اینکه خبر و عکس هایی از تخریب خانه و حضور معتادان در آن منتشر شد، حالا گفته می شود دزدها هر شب سراغ خانه می آیند و حتی به در و پنجره هایش هم رحم نمی کنند. خانه ای که قرار بود موزه شخصی شهید تندگویان باشد!

خانه پدری شهید تندگویان در خانی آباد قرار گرفته است. خانه ای که محمدجواد تندگویان در آن به دنیا آمد، تحصیل کرد، انقلابی شد و به عنوان وزیر نفت جمهوری اسلامی ایران معرفی شد.

روزنامه شهروند مدتی پیش گزارش و تصاویری از شرایط نامناسب خانه منتشر کرد که شیشه ها و درهای شکسته و اتاق های بهم ریخته آن نشان می داد به آن رسیدگی نمی شود. امروز هم خبر دزدی از خانه منتشر شده است و به گفته همسایه های خانه شهید تندگویان، در 3 شب گذشته دزدان به خانه زده اند و درها و پنجره های خانه را باز کرده و برده اند و به این ترتیب خانه پس از معتادان، محل عبور و مرور دزدان هم شده است!
 

height=286

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

60  −  59  =