شعبه جدید بانک گردشگری در لار افتتاح شد

استقبال از سهام بانک گردشگری در بازار سرمایه، به‌یقین باعث افتخار این مجموعه خواهد بود چراکه اصلی‌ترین سرمایه ما اعتماد و اعتباری است که در نزد مردم داریم. وی افزود: بانک گردشگری در حوزه سرمایه‌گذاری از ظرفیت بالایی برخوردار است و سودآوری و بازده بالای صندوق سرمایه‌گذاری بانک گردشگری، نمونه‌ای در این زمینه‌است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط‌عمومی بانک گردشگری، این شعبه صبح امروز با حضور جمعی از مسوولان استانی و مشتریان در مراسمی با سخنرانی «رامین ادراکی، معاون امور سازمان و فناوری اطلاعات» به‌طور رسمی گشایش یافت.

 در این آئین، «ادراکی» با اشاره به فعالیت بانک گردشگری در حوزه‌های مختلف اقتصادی گفت: «تفاوت ما با سایر بانک‌های تجاری در این است که در بانک گردشگری علاوه بر ارائه خدمات بانکداری، نگاه ویژه‌ای به صنعت جذاب و پرسود گردشگری وجود دارد.» وی اظهار داشت: «در این مدت، همواره کوشیده‌ایم که در ارائه خدمات نوین بانکی، پیشگام باشیم و طراحی محصولاتی نظیر گردش‌کارت و سایبرکارت در کنار خدماتی نظیر بانکداری الکترونیک پیشرفته X2 و فرابانک، حاصل فعالیت ما بر اساس الگوی یادشده بوده‌است.»

معاون بانک گردشگری تاکید کرد: استقبال از سهام بانک گردشگری در بازار سرمایه، به‌یقین باعث افتخار این مجموعه خواهد بود چراکه اصلی‌ترین سرمایه ما اعتماد و اعتباری است که در نزد مردم داریم. وی افزود: بانک گردشگری در حوزه سرمایه‌گذاری از ظرفیت بالایی برخوردار است و سودآوری و بازده بالای صندوق سرمایه‌گذاری بانک گردشگری، نمونه‌ای در این زمینه‌است.

خاطر نشان می‌شود، «شعبه لار» به نشانی «استان فارس، شهرستان لار، میدان فرمانداری، جنب هنرستان ابوذر» و شماره تلفن 22499632-2248441-2248439 -0781آماده خدمت‌رسانی به مشتریان و هموطنان است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  60  =  70