حمایت کامل بانک رفاه از طرح های دانش بنیان و فناوری های نوین

در نشست مشترک مدیرعامل بانک رفاه و رئیس دانشگاه فردوسی مطرح شد:

مدیر عامل بانک رفاه با تاکید بر آمادگی کامل این بانک در حمایت از طرح های دانش بنیان و فناوری های نوین تصریح کرد: قادر هستیم تمامی خدمات بانک را در قالب بسته ای ویژه اساتید به آنها ارائه و موجبات رضایت مندی بیش از پیش آنها را فراهم آوریم.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، محمدرضا نظری مدیر عامل بانک رفاه کارگران در نشستی صمیمی با دکتر کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد دیدار و گفت گو کرد.

در این جلسه که درتاریخ 12 اسفند سالجاری در محل دفتر رئیس دانشگاه برگزار شد، نظری با تبریک انتصاب دکتر کافی به سمت ریاست این دانشگاه گفت: دانشگاه محل تلاقی علم ، فرهنگ و دانش و محیطی مقدس برای همه ما است.

وی با تشریح خدمات و طرح های نوین این بانک تصریح کرد: بانک رفاه کارگران در حال حاضر از ظرفیت بسیار بالایی در ارائه خدمات برخوردار است و مسئولان آن نیز در پی ارائه بهترین طرح ها و خدمات به عموم مشتریان جامعه هستند.

وی با تاکید بر اینکه همه مردم کشور در بهره مندی از خدمات بانک رفاه کارگران سهیم هستند اظهار داشت: در سال های گذشته و هم اکنون، این بانک خدمات ارزنده ای به مشتریان ارائه کرده و مشتری مداری و ارائه به روز ترین و کارآمدترین خدمات از جمله خط مشی و اهداف کلان این بانک محسوب می شود.

نظری با بیان این مطلب که این بانک مفتخر به ارائه خدمت به اقشار فرهیخته دانشگاهیان کشور اعم از دانشجویان و اساتید است افزود: در آینده سعی خواهیم کرد طرح ها و خدمات نوینی در راستای رضایت مندی و رفاه حال این دسته ازمشتریان بانک طراحی و عرضه شود.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران افزود: مفتخریم که قریب به یک دهه است به عنوان بانکی مشتری مدار در بین بانک های کشور مطرح هستیم و امیدواریم در ارائه خدمات به این قشر از جامعه نیز به عنوان بانکی مشتری مدار شناخته شویم .در این راستا قادر هستیم تمامی خدمات بانک را در قالب بسته ای ویژه اساتید به آنها ارائه و موجبات رضایت مندی بیش از پیش آنها را فراهم آوریم.

مدیر عامل بانک رفاه کارگران با تاکید بر آمادگی کامل این بانک در حمایت از طرح های دانش بنیان و فناوری های نوین تصریح کرد: بستر و آمادگی های لازم برای برقراری تعامل گسترده و متقابل در جهت تحقق این اهداف وجود دارد.

در ادامه جلسه دکتر کافی رئیس دانشگاه فردوسی مشهد نیز طی سخنانی با تاکید بر گسترش همکاری های فی مابین ابراز داشت: این گونه ملاقات ها و جلسات را به فال نیک می گیریم و امیدواریم این جلسه سرآغاز تعاملی مطلوب بین طرفین باشد.

 
   

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

41  +    =  46