گردهمایی تدوین برنامه استراتژیک بانک دی تشکیل شد

گردهمایی تدوین برنامه استراتژیک بانک دی با موضوع شناسایی فرصت ها،تهدیدات و نقاط ضعف و قوت با حضور اعضای هیات مدیره، معاونان ، مدیران و تنی چند از کارشناسان بانک روز شنبه دهم اسفند ماه سال 92 در ستاد مرکزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک دی، کارگروه تدوین برنامه استراتژیک بانک دی پس از انجام مطالعات میدانی و بررسی اسناد هویتی، در نخستین گردهمایی خود به ارائه پیش نویس بیانیه ماموریت، چشم انداز و منشوراخلاقی بانک پرداخته و بر اهمیت نقش و جایگاه برنامه ریزی در توسعه بانک تاکیدنمود ..

در این گردهمایی، کلیه مدیران و کارشناسان ستادی با مشارکت در تکمیل پرسشنامه های مرتبط به شناسایی فرصت ها، تهدیدات، نقاط ضعف و قدرت پرداختند.
در ادامه آقایان دکتر مورج، دکتر تهرانی، دکتر امامی، وسایر شرکت کنندگان با بیان نقطه نظرات و دیدگاههای خود ، افق آینده بانک را ارزش آفرینی پایدار برای ذی نفعان ارزیابی نمودند.
همچنین مهبودی معاون سرمایه گذاری و اعتبارات بانک با اشاره به اینکه گام اولیه ی برنامه ریزی استراتژیک پاسخ به سئوال چرایی تاسیس بانک است که در نهایت باید در بیانیه ماموریت لحاظ گردد، افزود:چشم انداز، متنی برانگیزاننده وآرمانی ودر عین حال واقعی با زمان بندی مشخص ا ست.
وی در سخنان خود با اشاره به اینکه نظام هستی نیز دارای برنامه است خاطرنشان کرد: آرمان غایی نظام هستی ،تکامل است و همه ما باید این مسیر را طی کنیم و در این راه مهم ترین اصل ،تکامل برنامه ریزی است.
گفتنی است این گردهمایی به همت معاونت طرح وتوسعه بانک دی تشکیل شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. جمعی از مصاحبه شوندگان می گوید

    لطفا استخدام بانک دی پیگیری شود
    امروز بعد 4 ماه لیست قبولی در مصاحبه بر روی سایت قرار گرفته است که این لیست مشکلات فراوانی است
    http://bank-day.ir/index.aspx?siteid=1&siteid=1&pageid=200&newsview=565

    1 – روزی که آگهی استخدام منتشر شد 113 نفر نیرو برای کل کشور میخواستن که امروز 71 نفر اسم بیرون اومده . پس 42 نفر دیگه کجا هستن ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    http://www.estekhtam.com/wp-content/uploads/2014/01/s.jpg

    2-در لیست 71 نفره قبولی ها بعد مصاحبه اسامی وجود دارد که این اسامی در لیست اولیه قبولی آزمون موجود نمی باشد ( البته بعد از اینکه شرکت کننده ها متوجه این اشتباهات شدن سایت سریعا لیست اول را از روی سایت برداشت ولی اکثر شرکت کننده ها لیست اولیه را دارند و من نیز آدرس فایل اکسل را برای شما ارسال میکنم
    http://s5.picofile.com/file/8123063934/Book01.xlsx.html

    اینم لیست اسامی دارای مغایرت
    http://s5.picofile.com/file/8123066000/Book2.xlsx.html

    همه ما جوانان و شرکت کننده در این آزمون از شما تقاضا داریم که لطفا پیگیر کنید . چون تمامی ما به امید 113 نفر ثبت نام کردیم و برای آزمون نفری 30 هزار تومان هم پول واریز کردیم
    ضمنا آزمون و مصاحبه از کل کشور متمرکز در تهران بود و این باعث شد دوستان و شرکت کنندگان هزینه های زیادی صرف رفت و آمد کنند

ارسال یک پاسخ

18  ⁄    =  3