پرداخت قبوض و برداشت وجه برای افراد فاقد حساب بانکی

سرویس همراه جدید T-Mobile معرفی شد:

این سرویس شامل یک اپلیکیشن همراه و یک کارت از پیش پرداخت ویزا می‌شود. مصرف‌کنندگان با استفاده از حساب کاربری خود در سرویس Mobile Money و دوربین تلفن همراه می‌توانند مستقیما چک‌های خود را به حساب بگذارند. این سرویس همچنین پرداخت قبوض و پرداشت وجه را در سراسر آمریکا امکان‌پذیر می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از وسنا اپراتور T-Mobile آمریکا سرویس جدیدی را به نام Mobile Money راه‌اندازی کرده است که به کاربران امکان می‌دهد به‌وسیله تلفن همراه به پرداخت قبوض، برداشت وجه و به‌حساب گذاری چک بپردازند.

سرویس جدید این اپراتور ویژة مصرف‌کنندگانی طراحی شده که حساب‌های بانکی مرسوم نداشته و اغلب برای نقد کردن چک یا استفاده از سایر خدمات بانکی کارمزد قابل توجهی می‌پردازند.

این سرویس شامل یک اپلیکیشن همراه و یک کارت از پیش پرداخت ویزا می‌شود. مصرف‌کنندگان با استفاده از حساب کاربری خود در سرویس Mobile Money و دوربین تلفن همراه می‌توانند مستقیما چک‌های خود را به حساب بگذارند. این سرویس همچنین پرداخت قبوض و پرداشت وجه از 42 هزار دستگاه خودپرداز را در سراسر آمریکا امکان‌پذیر می‌کند.

بنابر اعلام T-Mobile درحالیکه بانک‌ها و نهادهای مالی برای ارائه خدمات بانکی از کاربران کارمزد دریافت می‌کنند، اکثر خدمات این سرویس به‌صورت رایگان و بدون دریافت کارمزد صورت می‌پذیرد. البته این سرویس تنها برای مشترکان T-Mobile رایگان بوده و مشترکان اپراتورهای دیگر برای استفاده از این خدمات باید متقبل هزینه شوند.

این نخستین باری نیست که T-Mobile به ارائه خدمات مالی می‌پردازد. در حال حاضر مصرف‌کنندگان می‌توانند از این اپراتور با اقساط ماهانه به خرید گوشی‌های هوشمند بپردازند.

اما سرویس Mobile Money بازار مشخصی را هدف قرار داده و ویژه آن دسته از مصرف‌کنندگان بزرگسال آمریکایی طراحی شده که به هر دلیل ممکن حساب‌های بانکی مرسوم ندارند. این اپراتور با استناد به نتایج یک نظرسنجی مدعی است که در حال حاضر حدود 68 میلیون نفر از آمریکایی‌ها در بانک‌های این کشور حساب ندارند.

جان لگر (John Legere) مدیر اجرایی T-Mobile آمریکا می‌گوید: «میلیون‌ها آمریکایی برای دریافت پولی که حق خودشان است کارمزدهای سرسام‌آوری می‌پردازند. به عبارت دیگر مصرف‌کنندگان کارمزد دریافت پولی را می‌پردازند که در واقع دراختیار ندارند. اینکه خانواده‌ها و به‌ویژه اقشار اقتصادی ضعیف برای انجام فرآیند ساده‌ای مثل نقد کردن چک بانکی مجبور به پرداخت هزینه‌های سنگین می‌شوند مضحک است».

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

92  −  91  =