چرا پیرتر از سنم به نظر می‌رسم؟

پیر شدن زودرس و ظهور چین و چروک‌های پوستی در سنین جوانی یکی از وحشتناک‌ترین کابوس‌ها برای خانم‌هاست! ما همیشه سعی می‌کنیم با کمک کرم‌ها تاجایی که می‌توانیم ظهور این چروک‌ها را به تعویق بیندازیم غافل از اینکه شاید طرز زندگی کردن دلیل پیر شدنمان باشد!

مجله زندگی ایده آل: پیر شدن زودرس و ظهور چین و چروک‌های پوستی در سنین جوانی یکی از وحشتناک‌ترین کابوس‌ها برای خانم‌هاست! ما همیشه سعی می‌کنیم با کمک کرم‌ها و لوسیون‌های ضد چروک تا جایی که می‌توانیم ظهور این چروک‌ها را به تعویق بیندازیم غافل از اینکه شاید طرز زندگی کردن و عادت‌های‌مان د لیل پیر شدن ظاهرمان باشد! پس اگر می‌خواهید با روش‌های پیشگیری از پیری زودرس آشنا شوید این 9نکته را به خاطر بسپارید

1. آفتاب و سولاریوم:

 آفتاب بهترین منبع ویتامین D و برای سلامت بدن ضروری است اما استفاده بیش از حد از آن شما را در خطر پیری زودرس و سرطان قرار می‌دهد. کلاژن و الاستین 2 پروتئینی هستند که پوست را نرم، لطیف، انعطاف‌پذیر و بدون چروک نگه می‌دارند. نور خورشید به کلاژن و الاستین صدمه می‌زند و باعث تولید رادیکال‌های آزاد در پوست و از بین رفتن سلول‌های پوستی از جمله سلول‌های کلاژن‌ساز می‌شود.

راه‌حل:

 لازم نیست کلا آفتاب را از زندگی خود حذف کنید. فقط یادتان باشد هربار قبل از خروج از خانه از یک ضدآفتاب مناسب با SPF 15 به بالا استفاده کنید. ضدآفتابی بخرید که حاوی اکسید زینک (Zinc oxide)، تیتانیوم دی اکسید (Titanium dioxide)، آووبنزون (‪avobenzone) یا مکسوریل (Mexory SX) باشد. فراموش نکنید نور خورشید بین ساعات 01 تا 41 بیشترین آثار مخرب را دارد.
 

data-src=http://cdn.bartarinha.ir/files/fa/news/1392/12/13/263816_566.jpg

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  2  =  20