اقتصادنوین گواهی بین‌المللی نوآوری و خلاقیت الماس سوئیس را دریافت کرد

بانک اقتصادنوین موفق شد تندیس و جایزه بین‌المللی نوآوری و خلاقیت الماس سوئیس IUI5001 را از مرکز نوآوری اینوا (INNOVA) کسب کند.خدمت نمانوین این بانک با توجه به ممیزی‌های انجام شده نشان الماس این اتحادیه را دریافت کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، خدمت "نمانوین" سامانه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه و بورس است که آخرین اطلاعات بازار از جمله انواع قیمت ارز، و اطلاعات بازار بورس را از طریق تلفن همراه در اختیار مشتریان قرار می‌دهد و کاربران این خدمت با بهره‌مندی از آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اطلاعات جامع و متنوع بازار دسترسی خواهند داشت.

خدمت نمانوین محصولی مدرن در ارایه خدمات بانکی به شمار می‌رود که موفق شد توجه کارشناسان خبره آی یو آی را جلب کند و با توجه به ممیزی‌های انجام شده نشان "الماس" این اتحادیه را دریافت کند.

آی یو آی اتحادیه بین‌المللی اختراعات و نوآوری‌های صنعتی در کشور سوئیس است که در 49 کشور دنیا فعالیت دارد و حوزه فعالیتش بررسی و شناخت نوآوری در سازمان‌ها است که این مهم از طریق نمایندگی‌های این سازمان در سراسر دنیا انجام می‌شود.

لازم به ذکر است یکی از مزیت‌های سامانه نمانوین دسترسی آسان به این خدمت است به طوری که این خدمت منطبق با برنامه نرم‌افزاری اکثر گوشی‌های تلفن همراه ارایه می‌شود.

بر این اساس خدمت نمانوین از دو روش پیام کوتاه و WiFi / GPRS ، در بسترهای android، ios بر روی Appstor ، بازار و … ارایه می‌شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×  1  =