بانک ها در خراسان شمالی یاور کمیته امداد بودند

کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان شمالی برای تقدیر از مدیران بانک های دولتی و نیمه دولتی این استان در پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به مددجویان تحت پوشش این نهاد، قالیچه ترکمنی و لوح تقدیر اهدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایرنا مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی یکشنبه شب در نشست شورای اشتغال این استان از مدیران بانک های ملت، ملی، کشاورزی، رفاه، تجارت، صادرات، توسعه تعاون و سپه این استان برای پرداخت بیشترین تسهیلات به طرحهای اشتغالزایی مددجویان این نهاد قدردانی کرد.

امان الله حسین پور همچنین از مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان شمالی و رییس واحد اشتغال این اداره کل نیز با اهدای قالیچه ترکمنی و لوح تقدیر به عنوان دبیرخانه شورای اشتغال قدردانی کرد.

وی اضافه کرد: در سال جاری سه هزار و 947 طرح اشتغال برای مددجویان تحت پوشش کمیته امداد (ره) استان اجرا شده که بانک ها برای اجرای این طرح ها 300 میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کرده اند.

حسین پور گفت: میزان اجرای طرح های اشتغال برای مددجویان این استان در سال جاری به نسبت سهم پیش بینی شده دو برابر شده و این استان در اجرای طرح های اشتغالزا برای مددجویان رتبه برتر کشوری را کسب کرده است.

وی بازاریابی را مهمترین مشکل برای مددجویان کارآفرین استان خراسان شمالی دانست و افزود: کمیته امداد برای فروش تولیدات مددجویان کارآفرین نیز برنامه هایی را در دست تدوین دارد.

در استان خراسان شمالی با جمعیت 867 هزار نفری حدود 120 هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دارند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

98  −    =  96