پیام نوروزی مدیرعامل پست بانک ایران

نوروز؛ جشن بالندگی طبیعت، ارمغان بهار، یادآور تولدی دوباره و سرآغاز شکفتن و شکوفائی است.

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبر الیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن‌الحال

دستان پُرمهر بهار، طبیعت را از خواب بیدار کرده و زمین و درختان رازهای رنگارنگ و عطرآگین خود را نثار ما می‌کنند. نوروز؛ جشن بالندگی طبیعت، ارمغان بهار، یادآور تولدی دوباره و سرآغاز شکفتن و شکوفائی است. بهار سرآغاز طراوت طبیعت، تازه‌شدن سیمای حیات و پیام آور تحول و تازگی است. بهار؛ جلوه‌گاه اراده الهی در تجدید حیات آفرینش و تأملی دوباره برای فردای دیگر در زندگی است. باز بهاری فرا رسید تا دگربار ترانه‌های شادی را بر دل زمین الهام کند و راز شکفتن را بر گوش انسان نجوا نماید و نشاط و سرسبزی را به ارمغان آورد. نوروز؛ تجلی عشق، محبت، برادری و اخلاص است. طلیعه رویش شقایق، نرگس و سنبل است.

فرارسیدن سال نو و بهار دیگر را به شما کارکنان، کارگزاران و سهامداران ارجمند و خانواده‌های محترم "پست بانک ایران"تبریک و تهنیت عرض نموده و ضمن ارج نهادن به تلاش‌های بی‌وقفه و بی‌شائبه یکایک شما بزرگواران، بدینوسیله مراتب سپاسگذاری خود و اعضای محترم هیأت مدیره را ابراز می‌دارم. همانگونه که مستحضرید؛ در سال 92 با لطف و عنایت خداوند متعال و به پشتوانه همت و تلاش مضاعف و حمیت خانواده بزرگ بانک ایران همه با هم کوشش کردیم تا با تلاش خالصانه در مسیر خدمت به جامعه به ویژه اقشار محروم و مناطق روستائی و دوردست کشور گام های مؤثری برداشته و موجبات بالندگی هرچه بیشتر بانک را فراهم سازیم.

ارائه خدمات متنوع بانکی در اقصی نقاط کشور در بیش از 14هزار و 500 نقطه تماس، اشتغال‌زائی در روستاها و مناطق محروم، توسعه‌ بانکداری الکترونیک و بسترهای‌‌آن، برگزاری مجامع معوق، افزایش سرمایه بانک از محل تجدید ارزیابی دارائی‌ها، مشارکت در امور ماندگار و خداپسندانه مدرسه‌سازی و حمایت از بیماران خاص، همکاری در ایجاد "صندوق تأمین مالی خرد روستائی" در 10هزار روستای کشور، اخذ عاملیت صندوق توسعه ملی، کسب رتبه‌های متعدد در بسیاری از شاخص‌های بانکی، دریافت لوح و تندیس‌ و نشان‌های متعدد از مجامع ملی و بین‌المللی در زمینه‌های اعتماد مشتریان، تکنولوژی، کارآفرینی، ارتباطات انسانی، مسئولیت اجتماعی و تکریم ارباب رجوع از مهمترین افتخارات و دستاوردهای بانک درسال جاری می باشد که همه آنها مرهون اهتمام و زحمات بی شائبه شما همکاران ارزشمند است.

درسال جدید نیز با الهام از فرمایشات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و سرلوحه قراردادن شعار سال و با استناد به سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی ابلاغی از سوی معظمٌ‌له و با الگو قراردادن آن به دنبال؛ گسترش سنت حسنه‌ قرض‌الحسنه، کمک به توسعه کارآفرینی و کاهش هزینه‌های زنجیره تولید تا مصرف به ویژه در روستاها با حذف واسطه‌های سوداگر و کاهش هزینه‌های غیرضروری آن، توجه به آمایش سرزمین و کمک به تولید و اقتصاد روستائی جهت ایجاد ارزش افزوده بخصوص در مناطق روستائی، کمک به افزایش سهم صندوق توسعه ملی، جذب سرمایه‌های سرگردان و هدایت آن به سمت تولید و رونق اقتصادی کشور، شناسائی بازارهای خارجی جدید با هدف عرضه محصولات داخلی روستائیان، فراهم ساختن سازوکارهای بازارتهاتری داخلی و خارجی به ویژه برای تولیدات روستائی با هدف گسترش پایدار سهم ایران، کمک به رونق صادرات و واردات در مناطق آزاد از طریق توسعه دفاترخدمات‌بانکی، مصرف بهینه و صرفه‌جوئی در هزینه‌های عمومی اعم از آب، برق، گاز و هزینه‌های اداری و غیرضرور، شفاف‌سازی فعالیت‌ها و عملیاتی بانکی، مشتری‌مداری و تعامل مثبت و سازنده با مشتریان، توجه به علم و دانش و ارائه آموزش‌های مستمر به کارکنان برای کاهش هزینه‌های اداری زائد و بسیاری از موارد دیگر بوده تا با تلاش همگانی ضمن تحقق فرمایشات ایشان بتوانیم در راستای برنامه‌های دولت تدبیر و امید بیش از پیش در رشد و توسعه بانک سهیم باشیم.

امیدوارم درسال جدید نیز با استمرار همت والای خانواده بزرگ "بانک ایران" و با بهره‌گیری از سیاست‌ها و زیرساخت‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و استفاده از روحیه الهی و جهادی و بسیجی نیروی انسانی جوان و تحصیلکرده و همچنین ظرفیت‌های شبکه بتوانیم برای افزایش درآمد و تحقق EPS بانک، حفظ تناسب مصارف به منابع تا سقف 85درصد و افزایش سرانه منابع حداقل به 2برابری فعلی و در نهایت خدمت‌رسانی بیشتر به نیازمندان در سطح ایران اسلامی است گام برداریم.

درپایان ضمن تبریک مجدد سال نو و آرزوی طول‌عمر و سلامتی برای مقام عظمای ولایت و تکریم ایام فاطمیّه، سالی سرشار از پیروزی، محبت، دوستی و موفقیت‌های مستمر برای همه شما عزیزان و خانواده های محترمتان آرزومندم.
هرروزتان نوروز
نوروزتان پیروز
حسینعلی ضیائی

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×  1  =