برگزاری بزرگترین نمایشگاه کارت و پرداخت خاورمیانه در ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت/حضور شرکتهای ایرانی به عنوان حامی و صاحب غرفه در نمایشگاه

بزرگان صنعت بانکداری منطقه گرد هم می آیند:

بزرگترین نمایشگاه و کنفرانس کارت‌های هوشمند، فناوری پرداخت، تجارت و خرده‌فروشی خاورمیانه در 13 و 14 می 2014 (سه شنبه و چهار شنبه 23 و 24 اردیبهشت سال جاری خورشیدی) در دبی برگزار خواهد شد.همچنین در بخش میزگرد کارت و پرداخت شرکت‌های مسترکارت، بیم والت ، بانک امارات ان بی دی و شرکت آ دبی آی بی حضور خواهند داشت./لورنت واکیم که مدیر عامل بخش خاورمیانه و شمال آفریقا در شرکت پی پال است نیز درباره کیف پول‌های موبایل و نقش آن در بازار پرداخت سخنرانی می کند /شرکت جی اس اس از ایران به عنوان حامی در این همایش حضور دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،بزرگترین نمایشگاه و کنفرانس کارت‌های هوشمند، فناوری پرداخت، تجارت و خرده‌فروشی خاورمیانه در 13 و 14 می 2014  (سه شنبه و چهار شنبه 23 و 24 اردیبهشت سال جاری خورشیدی) در دبی برگزار خواهد شد.

 این نمایشگاه یکی از بزرگترین رویدادهای حوزه پرداخت و کارت هوشمند و همچنین احراز هویت است که پذیرای 10هزار بازدیدکننده در سال جاری خواهد بود و  500 شرکت کننده بزرگ از بانکهای منطقه‌ای 500 مقام دولتی و نمایندگان خرده‌فروشی و شرکت‌های مخابراتی از هر کشور درآن حضور خواهندداشت .از سوی دیگر بیش از 200  شرکت‌کننده بین‌المللی نیز درآن فناوری‌های ملزوم برای پرداخت و نوآوری‌های دنیای احراز هویت رونمایی خواهند کرد.

محورهای کنفرانس
این نمایشگاه روی تمام مواردی تمرکز می‌کند که بانک‌ها، شرکت‌های مخابراتی، دولت‌ها و خرده فروشان باید برای حفظ قدرت رقابت در بازار از آن خبر داشته باشند. برخی از این محورهای نمایشگاه عبارتند از:

1- به حداکثر رساندن عایدی از پورتفولیوی کارت

2- مبارزه با روش‌های پیچیده کلاهبرداری

3- سرمایه‌گذاری روی زیربناهای جدید پرداخت

4- بهره‌برداری از خدمت کارت‌های پیش پرداخته

5- یگانه‌سازی و برقراری ارتباط میان خدمات الکترونیک دولتی

6- ایجاد کارت شناسایی و برنامه‌های ویزای الکترونیکی

7- استفاده از فناوری ارتباط در حوزه نزدیک برای توانمندسازی پرداخت موبایل

7- ارتقای تجربه ارتباط مشتری با خودخدمتی

 
بخشهای مختلف نمایشگاه و کنفرانس

 
در بخش سخنرانی و سمینارهای نمایشگاه جمعی از مدیران برجسته این حوزه در منطقه سخنرانی خواهند کرد.

یکی از آنان گری لیونز مدیر ارشد فناوری در مسترکارت بود. او راه‌حلهای نوین پرداخت را با سرعتی بیشتر از قبل وارد بازار کرد. او همچنین مدیر بخش تحقیق و توسعه این شرکت است.

لورنت واکیم که مدیر عامل بخش خاورمیانه و شمال آفریقا در شرکت پی پال است نیز درباره کیف پول‌های موبایل و نقش آن در بازار پرداخت سخنرانی می کند درحال حاضر پرداختهای موبایل 10 درصد تجارت الکترونیک را تشکیل می دهند و پی پال تخمین میزند تا 2015 میلادی 20 درصد تراکنشهای این منطقه به وسیله موبایل انجام شود.

همچنین در بخش میزگرد کارت و پرداخت شرکت‌های مسترکارت، بیم والت ، بانک امارات ان بی دی و شرکت آ دبی آی بی حضور خواهند داشت.

 در حوزه بانک آینده فراز چیستی (مدیر بخش نوآوری بانک نور) درباره گسترش فرهنگ ماندگار نوآوری در بانکداری خاورمیانه سخنرانی خواهد کرد.

 در حوزه خرده‌فروشی نیز رابرت ویلت مدیرارشد اجرایی سابق شرکت بست بای و گروه الفوتایم درباره کانال همه کاره، کارزاری جدید مطالبی عنوان می کند.

نمایشگاه

شرکت وریفون که رهبر جهانی حوزه راه حل‌های پرداخت الکترونیک ایمن است نیز در نمایشگاه شرکت  خواهد کرد و طیفی از راه‌حلهای مربوط به نیازهای متعدد پرداخت را به نمایش می گذارد . با افزایش استفاده از فناوری‌های بی‌تماس و ارتباط در حوزه نزدیک (همزمان با  معرفی پرداخت به وسیله فناوری ارتباط در حوزه نزدیک در دبی)، سازمان‌ها باید وجود راه‌حلی جهت پرداختن به نیازهای درحال تغییر مشتری را تضمین کنند.

برای این منظور وریفون پایانه‌هایVX Evolution  خود را که قابلیت انجام پرداخت‌هایEMV, NFCو بی تماس را دارد در نمایشگاه پرده‌برداری می کند. این پایانه‌ها گزینه‌های انتخابی موبایل و بی‌سیم وسیعی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهند، مانند پایانه‌های 2 سیم کارتی که به وسیله آن مشتری در هر مکانی که باشد می‌تواند پرداخت را انجام دهد. مدل‌های مختلف پایانه‌های بی‌سیم ‌‌ VX 675از جمله ‌3G HSPA+( با قابلیت وای فای همراه ارائه محتویاتی با پهنای باند زیاد مانند نمایش گرافیک، تصاویر و ویدئوهای رنگی) بهمعرض نمایش گذاشته شدند. در کنار این موارد پایانه رومیزی VX 520 نیز ارائه شد. تمام این محصولات ویژگیهای جدیدی را در خود داشتند.

 این نمایشگاه فرصت مناسبی برای دست اندر کاران صنعت بانکداری وفناوری  محسوب می شود زیرا با حضور تعداد کثیری از مدیران ارشد شرکت ها و بانک ها  و مقامات دولتی فرصت تجاری بی نظیری را فراهم می کند.

شرکت های ایرانی حاضر در نمایشگاه

شرکت جی اس اس از ایران به عنوان یکی از حامیان نمایشگاه کارت وپرداخت خاورمیانه در این رویداد سالانه  حضور دارد.  همچنین شرکت های دیگری از ایران از جمله مبنا کارت آریا ، توسن تکنو و چاپ گلچین رسانه های هوشمند در این نمایشگاه و کنفرانس در بخش نمایشگاهی دارای غرفه هستند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  34  =  41