برنامه های ویژه بانک ملت به مناسبت روز کار داوطلبانه

بنیاد ملت – وابسته به بانک ملت- برای روز کار داوطلبانه و در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی بانک، سه برنامه پیش بینی کرده است که در این برنامه ها اقشار مختلف، با موضوعات مالی و بانکی آشنا خواهند شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،بانک ملت به مناسبت فرارسیدن 16 اردیبهشت و روز کار داوطلبانه برنامه های ویژه ای را تدارک دیده است.
به گزارش روابط عمومی بانک ملت، بنیاد ملت – وابسته به بانک ملت- برای روز کار داوطلبانه و در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی بانک، سه برنامه پیش بینی کرده است که در این برنامه ها اقشار مختلف، با موضوعات مالی و بانکی آشنا خواهند شد.

بر اساس این گزارش، آموزش سواد مالی به دانش آموزان مقطع ابتدایی پایه های پنجم و ششم در تهران از سوی روسای شعب بانک ملت، آموزش استفاده از خدمات الکترونیک در سراهای محله از سوی کارشناسان فناوری اطلاعات این بانک و همکاری با سازمان های مردم نهاد در حوزه های کاری آنها از برنامه های بانک ملت برای روز کار داوطلبانه خواهد بود.

این گزارش حاکی است، حدود 25 مدرسه در سطح تهران برای آموزش موضوعات مالی به دانش آموزان در نظر گرفته شده است که روسای شعب بانک ملت دراین مدارس ، محتوای آموزشی تعیین شده را به دانش آموزان آموزش خواهند داد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

2  +  2  =