ثبات قیمتها در بازار موبایل

رئیس اتحادیه تلفن همراه و لوازم صوتی و تصویری از ثبات قیمتها در بازار گوشی های موبایل و لوازم صوتی و تصویری برغم افزایش نرخ ارز خبر داد و گفت: بازار این کالاها هم اکنون در وضعیت متعادل قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،ابراهیم درستی در گفتگو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: با وجودی که قیمت دلار در بازار گوشی های موبایل و نیز لوازم صوتی و تصویری بسیار تاثیرگذار است اما خوشبختانه در هفته ای که گذشت با درصد ناچیزی از افزایش قیمت کالا در این بخش مواجه بودیم.

وی با بیان اینکه تنها در برخی اقلام افزایش قیمت تا سقف 5 درصد را داشته ایم ادامه داد: شرکتهای واردکننده موبایل و صوتی و تصویری حداقل سود را از خریداران دریافت می کنند.

درستی با تاکید براینکه بازار موبایل به نرخ ارز وابسته است گفت: در هفته های اخیر اغلب فروشندگان بر مبنای پیش فاکتورهای قبلی به مشتری قیمت داده و کالای خود را عرضه کرده اند.

رئیس اتحادیه صنف گوشی موبایل با اظهار امیدواری از اینکه بازار این اقلام، سامان یابد خاطرنشان کرد: هم اکنون قیمتها در بخش گوشی و لوازم صوتی و تصویری متعادل است و برغم افزایش قیمت دلار، شاهد ثبات قیمت در این بخش هستیم اما چنانچه این روند ادامه یابد فروشندگان کالا مجبور خواهند شد کالاهای تازه وارد به کشور را با قیمت بالاتری وارد کرده و به تبع آن، براساس نرخ ارز، با قیمت بیشتری به مصرف کننده عرضه کنند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ×  3  =  21