مجمع شرکت خدمات پشتیبانی اقتصادنوین برگزار شد

مجمع عمومی شرکت خدمات و پشتیبانی اقتصادنوین با حضور معاون سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های بانک اقتصادنوین، نمایندگان، سهامداران و مدیرعامل و اعضای هیأت مدیره این شرکت برگزار و صورت‌های مالی این شرکت پس از بررسی به تصویب رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک اقتصادنوین در این مراسم مجتبی شیروانی معاون امور سرمایه‌گذاری و امور شرکت‌های این بانک با اشاره به اینکه بانک اقتصادنوین سبد متنوعی از انواع خدمات مورد نیاز مشتریان را ارایه می‌کند، گفت: برای این منظور و براساس قانون، بانک اقتصادنوین نسبت به راه‌اندازی شرکت‌های مختلفی اقدام کرده است که این خدمات از طریق این شرکت‌ها و شعب بانک اقتصادنوین به مشتریان ارایه می‌شود.

وی اظهار داشت: یکی از شرکت‌های گروه اقتصادنوین شرکت خدمات و پشتیبانی بانک اقتصادنوین است که خدمات متنوعی را به بانک اقتصادنوین ارایه می‌کند.

محمدرضا امینی، مدیرعامل شرکت خدمات و پشتیبانی اقتصادنوین نیز در این مراسم در گزارشی ضمن تشریح فعالیت‌های این شرکت در سال گذشته، گفت: طراحی شعب جدید، نوسازی ناوگان پول‌رسانی بانک اقتصادنوین در سراسر کشور، زیباسازی دستگاه‌های خود پرداز، طراحی نمونه اولیه کانکس‌های شهری و همسان‌سازی شعب بانک از مهمترین اقدامات این شرکت در سال 92 است.

وی همچنین ارزیابی مثبت عملکرد شرکت را بر سازه‌های شعب بانک با مشارکت حوزه بانکداری خرد از ویژگی نگهداشت و پرستاری از پروژه‌ها توسط شرکت عنوان داشتند.

در پایان صورت‌های مالی این شرکت برای سال مالی منتهی به 29 اسفند 1392 بررسی و به تایید نمایندگان سهامداران حاضر در مجمع رسید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

62  +    =  69