تازه‌ ترین آثار آیت‌ الله هاشمی رونمایی شد

تازه‌ترین کتاب‌های خاطرات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با نام روزهای پایداری و سازندگی و شکوفایی رونمایی شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از تازه‌ترین کتاب‌های خاطرات آیت‌الله هاشمی رفسنجانی با نام "روزهای پایداری" و "سازندگی و شکوفایی" رونمایی شد.

صبح امروز(سه‌شنبه) با حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در مرکز اسناد و کتابخانه ملی کتاب "روزهای پایداری" که مربوط به دوران دفاع مقدس و "سازندگی و شکوفایی" که مربوط به سال 70 سال است رونمایی شد.

پیش از رونمایی از این کتاب‌ها محسن هاشمی مسئول دفتر نشر معارف انقلاب با بیان اینکه این دفتر در سال 69 با پیشنهاد وی و آیت‌الله هاشمی رفسنجانی تاسیس شده است اظهار کرد: موضوع فعالیت این دفتر جمع‌آوری اسناد و نشر معارف انقلاب با تمرکز بر آثار و اسناد مربوط به آیت‌الله هاشمی است.

وی افزود: برای تهیه کتاب‌های خاطرات آیت‌الله‌ هاشمی از آثار ساواک هم استفاده شده است. در این اسناد سندهایی مربوط به 24 سالگی آیت‌الله هاشمی نیز وجود داشته است.

هاشمی با اشاره به آثار منتشر شده از آیت‌الله هاشمی رفسنجانی خاطر نشان کرد: تیترها و عناوین این کتاب‌ها را خود آیت‌الله هاشمی انتخاب می‌کند.

وی همچنین با بیان این‌که برنامه‌ریزی شده است که در کنار کتاب‌های اصلی آیت‌الله هاشمی کتاب‌های جنبی نیز منتشرشود خاطر نشان کرد: کتاب "پا به پای سرو" که مربوط به خاطرات عفت مرعشی همسر آیت الله هاشمی است در دوران ریاست جمهوری آقای روحانی مجوز نشر گرفت و چاپ شد.

هاشمی در ادامه افزود: کتاب "روزهای پایداری" مربوط به وقایع آغاز جنگ تحمیلی تا فتح خرمشهر است و جلد دوم این کتاب که به بررسی وقایع جنگ تحمیلی تا انتهای آن می‌پردازد، در آینده رونمایی می‌شود. در این زمینه مرکز اسناد، کتابخانه و موزه آیت‌الله هاشمی نیز در مجموعه فرهنگی ورزشی در شهر رفسنجان ایجاد شده است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

3  ×  3  =