امام جمعه ارومیه: کاهش زاد و ولد مسلمانان، از توطئه‌های صهیونیستی است

امام جمعه ارومیه گفت: سیستم آموزشی کشور باید بر تعلیم و تربیت مبتنی بر تعقل و تفکر استوار باشد.

به گزارش ،ایسنا، وی همچنین به جایگاه تدبر و تفکر در مبانی و آموزه‌های اسلامی اشاره و اظهار کرد: سیستم آموزشی در جامعه اسلامی باید پیوسته تفکر و تعقل را به دانش‌ آموزان بیاموزد همان‌طور که دین اسلام نیز مدام انسان‌ها را به بهره‌مندی از نیروی عقل فراخوانده است.

حجت‌الاسلام قرشی در ادامه گفت: اقامه نماز شب به عنوان یکی از موثرترین راه‌های تقّرب به خداوند مورد تاکید ائمه بزرگوار است و شایسته است مؤمنین با بجای آوردن این فریضه لذت حضور در محضر الهی را بیش از پیش درک کنند.

وی در ادامه با اشاره به کاهش جمعیت کشور در سال‌های آتی، اضافه کرد: پشت پرده سیاست کاهش جمعیت توطئه های اسرائیلی علیه جوامع اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی موضوع سقط جنین توسط برخی خانواده‌ها و مادران را نیز مورد انتقاد قرار داد و اظهار کرد: سقط جنین نیز همچون قتل نفس است که نباید در این خصوص غفلت داشته باشیم.

وی تشریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز بر این امر توصیه‌های موکدی داشته‌اند که با توجه به فرمایشات معظم له و توصیه های ائمه اطهار (ع) و آموزه‌های اسلامی، باید اهتمام ویژه‌ای بر افزایش زاد و ولد در کشور داشته باشیم.

امام جمعه ارومیه در ادامه خاطرنشان کرد: موضوع تحدید نسل، سیاستی است که ریشه‌های توطئه آمیزی دارد و بررسی آن نشان می‌دهد که تفکرات صهیونیستها در اجرای یک نقشه برای کاهش جمعیت مسلمین در پشت آن بوده است.

حجت الاسلام قرشی تاکید کرد: هیچ قدرت جهانی در شرایط مساوی نمی‌تواند بدون بهره‌مندی از جمعیت زیادتر خود را مطرح کند چراکه جمعیت یکی از عناصر اصلی قدرت به شمار می آید.

امام جمعه ارومیه در پایان تصریح کرد: کشتارهای مختلف در بین کشورهای اسلامی به همراه نسل کشی‌های گسترده در کشورهای مسلمان همه از این حقیقت حکایت دارد که دنیای غرب با بهره‌مندی از یک تفکر صهیونیستی به دنبال کاهش قدرت و جمعیت مسلمانان است.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
بدون نظر
  1. اصغری می گوید

    کاهش زادو ولد بخاطر مسئولین دولتی است گرانی ملک اجاره بها کمبود حقوق کارگران و………………… هزاران کلاهبرداریهای دیگر

ارسال یک پاسخ

  −  5  =  3