جشنواره انتخاب شعار برای شرکت ایران کیش

اهمیت استفاده از نظرات و پیشنهادات همکاران عزیز ایران کیش به جهت آشنایی کاملی که با تمام زیر و بم فعالیت ها و اهداف یک شرکت ارایه کننده خدمات پرداخت الکترونیک دارند، و پذیرندگانی که اولین ارتباط را با شرکت خود برقرار می کنند، نیاز به توصیف ندارد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،بدین منظور از شما همراهان گرامی، درخواست می کنیم در گام نخست، مطلب ذیل را که در خصوص مشخصات و ویژگی های شعار مناسب همراه با نمونه شعار شرکت های معروف دنیا، تهیه و در شماره 45 ماهنامه یار یاران (آذر 1392) منتشر شده است، مطالعه فرمایید. (برای بزرگ نمایی مطلب در لینک ارایه شده، از کنترل و + استفاده کنید.)

شعارهای پیشنهادی خود را می توانید از طریق ایمیل روابط عمومی به آدرس pr@kiccc.com یا شماره پیام کوتاه 3000333 برای ما ارسال کنید. راهکار جایگزین، درج شعارهای پیشنهادی در بخش اظهارنظرهای همین خبر است که به دوستان و همکاران و سایر مخاطبان نیز امکان می دهد با امتیاز مثبت یا منفی، ارزیابی خود را اعلام کنند.

مشخصات شعار

توجه به نکات ذیل در انتخاب شعار ضروری است:

هدف از شعار تبلیغاتی، تسهیل در به خاطرسپاری نام تجاری شرکت توسط مشتریان و ارایه اطلاعاتی است که نام تجاری را هویت می‌بخشد و برای آن جایگا‌ه‌سازی می‌کند. شعار تبلیغاتی عبارتی است که به خاطرآوری آن راحت بوده و با هدف افزایش به خاطرآوری آن مکررا  تکرار می‌شود.

شعار باید دو ویژگی مهم داشته باشد؛ اولاً توسط مصرف‌کننده درک و فهمیده شود، ثانیاً به آسانی با نام تجاری که معرف آن است مرتبط شود. 10 شاخص یک شعار تبلیغاتی مناسب را می‌توان اینگونه نام برد: به خاطرآوری، به یاد آورنده نام تجاری، بیان‌گر یک مزیت کلیدی، متمایز‌کننده نام تجاری، منعکس‌کننده شخصیت نام تجاری، باورپذیری، راهبردی بودن، رقابتی بودن، اصیل بودن و عدم استفاده آن توسط دیگران.

توجه به شیوه انتخاب شعار شرکت‌های برتر در حوزه پرداخت الکترونیک و بانکداری می‌تواند راهگشای همکاران و علاقمندان در انتخاب شعار مناسب باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

11  −    =  5