وزیر ارشاد: وجود افراط گران برای کشور مضر است

جنتی ادامه داد: کابینه دولت یازدهم متشکل از افراد آگاه، متدین و متخصص بوده و افراد از جناح های مختلف در کابینه دولت یازدهم حضور دارند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از مهر: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه افراط گرایان در دولت تدبیر و امید جایگاهی ندارند وجود آنها را برای کشور مضر دانست.

علی جنتی صبح پنجشنبه در دیدار با آیت الله جعفری نماینده ولی فقیه در استان کرمان گفت: وجود این چنین عالم روحانی در کرمان نه تنها منشاء خیر و برکات در استان بوده است بلکه خارج از استان نیز از تفکرات با ارزش آیت الله جعفری بهره مند می شوند.

جنتی امام جمعه کرمان را سرمایه فکری، فرهنگی و دینی دانست و افزود: با عملکرد و منش شما همه گرایشات احساس می کنند که در زیر سایه شما فعالیت کنند.

وی وجود افراط گران را مضر دانست و ادامه داد: مسیر و راه دولت تدبیر و امید براساس اعتدال است و افراط گرایان در این مسیر جایگاهی ندارد.

جنتی اذعان داشت: افراط گرایان در جناح های مختلف وجود دارند و افراط گری باعث ضرر و زیان است.

جنتی ادامه داد: کابینه دولت یازدهم متشکل از افراد آگاه، متدین و متخصص بوده و افراد از جناح های مختلف در کابینه دولت یازدهم حضور دارند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: رئیس جمهور عناوین اصلاح طلب و اصولگرا را قبول ندارد؛ این عناوین بعد از انقلاب به وجود آمده اند و آقای روحانی در هیچ کدام از این جناح بندی ها وارد نشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

77  −    =  73