زمان فعالیت رستوران‌ ها در ماه رمضان

رییس پلیس کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به تمهیدات لازم برای فعالیت اصناف در ماه مبارک رمضان گفت که سعی داریم با درنظر گرفتن تسهیلاتی برای اغذیه‌فروشی‌ها، رستوران‌ها و هتل‌ها فعالیت این مراکز از افطار تا سحر ادامه داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،رییس پلیس کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به تمهیدات لازم برای فعالیت اصناف در ماه مبارک رمضان گفت که سعی داریم با درنظر گرفتن تسهیلاتی برای اغذیه‌فروشی‌ها، رستوران‌ها و هتل‌ها فعالیت این مراکز از افطار تا سحر ادامه داشته باشد.

احمدی‌مقدم گفت: پیش‌بینی می‌شود روزه‌خواری در ماه مبارک رمضان امسال نیز همانند سال‌های گذشته مساله جدی نباشد و سعی مردم استفاده از فضای معنوی این ماه است.

رییس پلیس کشور با اعلام اینکه پلیس در طرح عفاف و حجاب وظیفه دارد با هنجار‌شکنان برخورد کند، افزود: در موضوع عفاف و حجاب از مردم در‌خواست همکاری داریم  و در کنار اجرای قانون اقدامات فرهنگی را به منظور توسعه رفتارهای بهنجار انجام می‌دهیم.

سرهنگ منوچهر امان‌اللهی، فرمانده سابق انتظامی استان یزد به عنوان فرمانده جدید انتظامی استان کرمانشاه منصوب و سردار کریم کشوری فرمانده سابق استان کرمانشاه تودیع شد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×    =  8