تازه‌های گوگل معرفی شدند

پس از برگزاری کنفرانس برنامه‌نویسان اپل که در آن شاهد تازه‌های تکنولوژی روی سیستم‌عامل و محصولات اپل بودیم حالا و در کنفرانس برنامه‌نویسان گوگل I/O نوبت به این غول رقیب رسیده تا برنامه‌های آینده خود را برای سیستم‌عامل محبوب اندروید معرفی کند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از دنیای اقتصاد   پس از برگزاری کنفرانس برنامه‌نویسان اپل که در آن شاهد تازه‌های تکنولوژی روی سیستم‌عامل و محصولات اپل بودیم حالا و در کنفرانس برنامه‌نویسان گوگل I/O نوبت به این غول رقیب رسیده تا برنامه‌های آینده خود را برای سیستم‌عامل محبوب اندروید معرفی کند.
هرچند در پاره‌ای از بخش‌های جدید معرفی شده رقابت با اپل کاملا به چشم می‌خورد اما برخی محصولات و ایده‌های جدید هم صرفا مختص به اندروید بود.
در اینجا مروری داریم بر مهم‌ترین محصولات یا برنامه‌هایی که گوگل در این کنفرانس ارائه کرد.

تلویزیون اندرویدی
پس از تلاش نه‌چندان موفق گوگل برای ارائه Chromecast که با یک ابزار USB مانند به تلویزیون نصب می‌شد و امکان اتصال تلویزیون را به اینترنت فراهم می‌کرد حالا گوگل قدمی بزرگ‌تر برداشته است و آن معرفی یک دستگاه اختصاصی با امکانات خاص اندروید است. این دستگاه می‌تواند هم به‌صورت جداگانه و هم در داخل تلویزیون قرار گیرد و از طریق تلفن‌های هوشمند به‌عنوان ریموت می‌توان به محتوا و منوهای آن دسترسی پیدا کرد. 
گوگل همچنین امکان بازی کردن روی تلویزیون را در این دستگاه فراهم کرده و در کنفرانس I/O بازی NBA Jam را به حاضران نشان داد. گوگل زمان ارائه این دستگاه به بازار را اعلام نکرد اما از شرکت‌های شارپ، سونی، ال‌جی و ایسوس به‌عنوان شرکای ساخت تلویزیون اندروید خبر داد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

7  ×  1  =