اپل بهترین شرکت از نظر طراحی محصولات

هر روز شاهد خروجی محصولات مختلف فناوری مانند تلفن همراه، تبلت، لپ‌تاپ و … از کارخانه‌های مختلف هستیم، اما در این بازار پرهیاهو چه عاملی باعث جذب نگاه مخاطبان می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از مهر کارخانه‌های مختلف و بی‌شماری در عرصه فناوری و تکنولوژی‌های برتر در سراسر دنیا در حال فعالیت هستند که از میان آنها می‌توان به شرکت‌هایی مانند اپل، اچ‌پی، سامسونگ، ال‌جی، موتورولا و… اشاره کرد. اما اکنون یک سوال مطرح می‌شود، کاربران در این بازار پرهیاهو جذب چه محصولاتی می‌شوند؟ در نگاه اول چه عاملی مخاطبان و کاربران را به خود جلب می‌کند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت، نه تکنولوژی و نه کیفیت بلکه تنها طراحی تلفن همراه، تبلت، لپ‌تاپ و …، نقش اساسی و مهمی را در جذب مخاطب ایفا می‌کند. پس می‌توان گفت، طراحی بیش از هر عاملی فروش و همین‌طور استقبال مخاطبان از محصولات یک کارخانه را به دنبال دارد. در ابتدا، مخاطبان باید از ظاهر یک محصول رضایت پیدا کنند تا در مرحله بعدی به دنبال فناوری‌های محصول بروند.

 اپل، شرکت پیشرو در جذب مخاطب
آمارهای جهانی نشان می‌دهد که شرکت اپل به‌دلیل طراحی‌های متفاوت و متنوع، رتبه اول جذب کاربران را در میان سایر شرکت‌ها و کارخانه‌ها به خود اختصاص داده است. بنابراین عجیب و دور از ذهن نخواهد بود اگر اپل هزینه‌های قابل توجهی را در مراکز طراحی مربوط به فناوری‌های روز سرمایه‌گذاری کند تا همچنان در صدر شرکت‌های جذب مخاطب قرار داشته باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

79  +    =  89