سوآرس باید ۴ ماه به تنهایی تمرین کند

فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) اعلام کرد که مهاجم اروگوئه ای لیورپول باید در چهار ماه محرومیت خود به تنهایی تمرین کند، اما او می‌تواند در تست پزشکی تیم دیگری شرکت کند و قرارداد امضا کند.

خبرگزاری ایسنا: لوئیس سوآرس در دیدار برابر تیم ملی فوتبال ایتالیا در مرحله گروهی جام جهانی حرکت جنجالی را انجام داد و با گاز گرفتن کیلینی با هجمه‌ای رسانه‌ای و افکار عمومی مواجه شد.

فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) بعد از این حرکت جنجالی سوآرس، او را چهار ماه از هر گونه فعالیت ورزشی محروم کرد. او نمی‌تواند در 9 بازی برای تیم ملی کشورش به میدان رود.

سخنگوی فیفا درباه محرومیت سوآرس توضیحات جدیدی داد. او گفت: سوآرس چهار ماه از هرگونه فعالیت ورزشی محروم شده است. او در این چهار ماه باید به تنهایی تمرین کند و اجازه ندارد به همراه هم تیمی‌هایش در لیورپول یا هر تیم دیگر تمرین کند.

فیفا درباره این سوال که آیا سوآرس این حق را دارد که به تیم دیگری منتقل شود این گونه پاسخ داد: سوآرس این حق را دارد به هر تیمی که می‌خواهد منتقل شود یا در تست پزشکی تیم جدیدی شرکت کند. اما در صورت پیوستن به تیم جدید هم باید به تنهایی تمرین کند.

فدراسیون فوتبال اروگوئه به حکم فیفا برای سوآرس معترض است و درخواست تجدید نظر داده است. قرار است فیفا به زودی حکم نهایی را درباره این مهاجم جنجالی اعلام کند.

پس از حرکت جنجالی سوآرس در دیدار برابر ایتالیا رسانه‌های انگلیسی نوشتند که باشگاه لیورپول دوست ندارد که دیگر این بازیکن اروگوئه‌ای در این تیم بماند. این در حالی است که او به تازگی قرارداد خود را با این باشگاه تمدید کرد و فصل بسیار خوبی را پشت سرگذاشت. بارسلونا از جدیدی‌ترین مشتریان سوآرس به شمار می آید و حتی رسانه های انگلیسی از توافق آبی-اناریها با سوآرس خبر دادند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

89  −  79  =