ترجمه کامل «دوهفته نامه»نیلسون رپورت ۱۰۳۹ آوریل ۲۰۱۴ منتشر شد

نیلسون رپورت 1039 آوریل 2014 منتشر شد.این نشریه هر دو هفته یکبار هم اکنون منتشر می شود./تجهیزات پردازش حساب کارت و مدیریت پایانه فروش که به TSYSدر ژاپن تعلق دارد، سلب می‌شود. این شرکت در سال 2000 میلادی زیرمجموعه‌ای در ژاپن تاسیس کرد، در اصل سرمایه‌گذاری در (GP Network) GP Net بود که یک شرکت مدیریت پایانه فروش با چند شریک بانکی است./دوما، مجلس روسیه، در 25 آوریل قانونی را ثبت کرد که بر مبنای آن شبکه‌های پرداخت بین‌المللی یک سپرده وثیقه در بانک مرکزی این کشور قرار می‌دهند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،در نیلسون رپورت 1039 آوریل 2014   مطالعه میکنید:

کارت‌های فروشگاهی در آمریکا در سال 2013 در این مبحث آمده است:صادر‌کنندگان تخصصی کارت‌های اعتباری خرده‌فروشی و خرده‌فروشانی که سبد اوراق بهادار خود را در اختیار دارند، 16.100 ‌میلیارد دلار بدهی کارت خرده‌فروشی قابل دریافت در پایان سال داشتند که نسبت به سال 2012 میلادی 3.97 ‌میلیارد دلار یا 4.1درصد رشد داشته است.

TSYS کسب و کارهای ژاپنی را رها می‌کند:تجهیزات پردازش حساب کارت و مدیریت پایانه فروش که به TSYSدر ژاپن تعلق دارد، سلب می‌شود. این شرکت در سال 2000 میلادی زیرمجموعه‌ای در ژاپن تاسیس کرد، در اصل سرمایه‌گذاری در (GP Network) GP Net بود که یک شرکت مدیریت پایانه فروش با چند شریک بانکی است.

انتقال پول والمارت به والمارت ریا (Ria) زیرمجموعه شرکت یورونت ورلدواید (Euronet Worldwide) بستری برای سرویس جدید داخل کشوری انتقال پول والمارت به والمارت (Walmart -2-Walmart) خلق کرده که بیش از چهار‌هزار شعبه این فروشگاه را در سراسر آمریکا به یکدیگر متصل می‌کند.

50 صادر‌کننده برتر کارت نقدی در آمریکا :صادرکنندگان کارت‌های نقدی با مقاصد عمومی در آمریکا براساس حجم خرید نزد خرده‌فروشان (بر حسب دلار) از یک تا 50 رده‌بندی شده‌اند. این رده‌‌بندی مربوط به کارت‌های مبتنی بر امضا، رمز پین، کارت‌های نقدی و از پیش پرداخته است. حجم خرید شامل تراکنش‌هایی است که از طریق ویزا، مسترکارت و شبکه‌های مبتنی بر پین محلی انجام می‌شود. حجم تراکنش‌ها و خریدهای انجام‌شده با کارت‌های نقدی که در شبکه ACH عملیاتی می‌شوند و برداشت وجه از خودپرداز و پرداخت نقد در خرده‌فروشی از این رده‌بندی مستثنی شده‌اند.

هوش مصنوعی پشتیبان تبلیغات :در شرکت راکت فویل (Rocket Fuel)، یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی از بستر خرید رسانه‌ای پشتیبانی می‌کنند. میان 100 تبلیغات‌کننده بزرگ آمریکا، 65 شرکت از آن برای ارایه تبلیغات در وب‌سایت، موبایل، ویدیو و رسانه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند.

روسیه شبکه‌های پرداخت کارت را هدف می‌گیرد:دوما، مجلس روسیه، در 25 آوریل قانونی را ثبت کرد که بر مبنای آن شبکه‌های پرداخت بین‌المللی یک سپرده وثیقه در بانک مرکزی این کشور قرار می‌دهند. مقدار این وثیقه باید با ارزش تمام تراکنش‌های خرید و خریدهای نقدی دو روز آنان در سراسر شبکه‌های می‌برد در روسیه برابر باشد.

پروژه پول کثیف :محققان در مرکز ژنومیک و سیستم‌های بیولوژی در دانشگاه ایالتی نیویورک (NYU) دی. ان. ای یافت‌شده روی 80 اسکناس یک دلاری (که از بانک نیویورک تهیه کرده بودند) را تحلیل و سه‌هزار نوع باکتری را شناسایی کردند.

دریافت متن کامل

برای دریافتن متن کامل در نیلسون ریپورت 1039 آوریل 2014 اینجا را کلیک  یا به بانک مقالات مراجعه کنید.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  69  =  79