جشنواره تابستانی برج میلاد تا ۲۱ شهریور ادامه دارد

سومین دوره جشنواره تابستانی برج میلاد تهران با محوریت های شش گانه شادی های حلال، سبک زندگی و خانواده، جوانان و ازدواج،مهربانی و کرامت، خانواده و فرزندآوری و تاثیر رسانه‌ها بر خانواده میزبان شهروندان و بازدید کنندگان است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از ایسنا جشنواره تابستانی برج میلاد تهران از 16 مرداد ماه کار خود را آغاز کرده است و با توجه به آنکه این جشنواره در شش هفته برگزار می شود، قرار شد هر هفته به صورت موضوعی باشد.

 

به همین دلیل موضوعات شادی‌های حلال، سبک زندگی و خانواده، جوانان و ازدواج، مهربانی و کرامت، خانواده و فرزندآوری و تاثیر رسانه ها برای جشنواره تابستانی در نظر گرفته و به ترتیب موضوعات ذکر شده در هر هفته برنامه خواهیم داشت.

 

شهروندان و بازدیدکنندگان جشنواره البته می‌توانند از سایر برنامه‌های شاد و تفریحی جشنواره استفاده کنند، جشنواره اسب اصیل ایرانی، نمایشگاه های تخصصی شامل دکوراسیون منزل، لوازم التحریر، سنگ و شیشه نیز از دیگر برنامه های جشنواره تابستانی است که به فراخور زمانی اجرا می شود. ضمن آنکه بازدیدکنندگان می توانند از غرفه های کودک، ملل، سوغات و اقوام نیز در این جشنواره بازدید کنند.

 

جشنواره تابستانی تا 21 شهریور ماه همه روزه از ساعت ١٩ تا 24، میزبان شهروندان و بازدیدکنندگان است.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

6  ×    =  6