پرداخت مانده طلب بن کارتهای دانشجویی در شعب بانک صادرات

براساس قرارداد منعقده بین این بانک و وزارت فرهنگ و ارشاد

براساس قرارداد منعقده بین این بانک و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مانده طلب بن کارتهای دانشجویی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از طریق کلیه شعب بانک صادرات ایران از روز یکشنبه ٢ شهریور ماه سال جاری قابل پرداخت است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از  روابط عمومی بانک صادرات براساس قرارداد منعقده بین این بانک و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مانده طلب بن کارتهای دانشجویی بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از طریق کلیه شعب بانک صادرات ایران از روز یکشنبه ٢ شهریور ماه سال جاری قابل پرداخت است.
در این رابطه دانشجویان یادشده می‌توانند با ارائه مدارک هویتی نظیر کارت ملی، شناسنامه به شعب این بانک مراجعه و وجه متعلقه خود را دریافت نمایند و یا به سایر حسابهای خود انتقال دهند.
شایان ذکر است پرداخت وجه مذکور صرفاً توسط بانک صادرات ایران انجام پذیرفته و دانشجویان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و رفع مشکلات احتمالی با شماره تلفن ٦٦٧٠٠٦٦٤-٦٦٧٢٦٦٧٥-٠٢١  دایره پشتیبانی خدمات الکترونیک و یا جهت کسب اطلاعات، نظرات، پیشنهادات و انتقادات با صدای سپهر به شماره ٠٩٦٠٢ تماس بگیرند.
بانک صادرات ایران در راستای رسالتهای فرهنگی و اجتماعی خود، برای هفتمین سال متوالی به عنوان حامی یار مهربان زمینه انجام کلیه فعالیتهای بانکی را در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران فراهم و بنکارتهای الکترونیکی به منظور خرید کتاب در نمایشگاه را در کلیه شب خود توزیع نمود..
گفتنی است بانک صادرات ایران در آستانه شصت و دومین سالگرد تاسیس خود مفتخر است که طی این سالها نقش موثری در توسعه و آبادانی میهن اسلامی ایفا نموده است و طی افزایش سرمایه ٦/٢ برابر در سال گذشته ، هم اکنون به عنوان بزرگترین بانک خصوصی بورسی کشورآماده ارائه انواع خدمات بانکی به هموطنان می باشد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

48  ⁄  48  =