مدیرعامل بانک سینا:لزوم توجه به فرهنگ جامعه در طراحی محصولات بانکی

مدیرعامل بانک سینا با حضور در مدیریت شعب منطقه آذربایجان غربی و کردستان ضمن بازدید از شعب شهر ارومیه در نشست کارکنان منطقه حضور یافت و در جریان آخرین وضعیت عملکردی شعب قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،مدیرعامل بانک سینا با حضور در مدیریت شعب منطقه آذربایجان غربی و کردستان ضمن بازدید از شعب شهر ارومیه در نشست کارکنان منطقه حضور یافت و در جریان آخرین وضعیت عملکردی شعب قرار گرفت.
دکتر کوروش پرویزیان در این نشست ضمن تبریک هفته دولت و روز کارمند، گفت: جایگاه بانک سینا در نظام بانکی با اتکا به کارکنان پرتلاش و فعال که سلامت کاری و اداری از مشخصات بارز رفتاری آنان محسوب می شود، رو به ارتقا و بهبود است و با تداوم این روند، آینده بهتری را پیش روی این بانک می توان شاهد بود.
وی در ادامه با تشریح فضای رقابت موجود در نظام بانکی، ضرورت توجه به توسعه بانکداری الکترونیک را به عنوان یکی از محورهای موفقیت در موقعیت فعلی یادآور شد و افزود: با ایجاد تنوع در خدمات بانکداری الکترونیک –که بانک سینا با ارائه بیش از 80 نوع خدمت در این زمینه جزو پیشگامان محسوب می شود- و ترویج فرهنگ استفاده از این خدمات می توان زمینه موفقیت بیش از پیش بانک و بهبود عملکردها را فراهم آورد.
مدیرعامل بانک سینا تصریح کرد: آنچه می تواند مردم را به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک در کشور تشویق کند، توجه به فرهنگ جامعه در طراحی و تدوین ابزارها و محصولات جدید این حوزه و غافل نشدن از مقوله بومی سازی و فرهنگ اسلامی در رویکردهاست.
در این نشست مدیر منطقه آذربایجان غربی و کردستان گزارشی از فعالیت های منطقه ارائه نمود و نقطه نظرات همکاران درباره توسعه فعالیت ها به بحث گذاشته شد.
گفتنی است دکتر پرویزیان در جریان سفر به ارومیه علاوه بر بازدید از شعب بانک در شهر ارومیه، از پروژه بیمارستان 300 تخت خوابی در حال احداث میلاد ارومیه نیز بازدید کرد و راهکارهای مشارکت بانک در طرح های عمرانی سلامت مورد بررسی قرار گرفت.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

5  ×  2  =