نشان بین المللی ocs به بانک صادرات اعطا شد

از سوی اتحادیه اروپا

نشان استاندارد بین المللی تضمین زنجیره موفقیت سازمانی (ocs) از سوی اتحادیه اروپا به بانک صادرات ایران اعطا شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک صادرات ایران در همایش زنجیره موفقیت سازمانی که با حضور مدیران ارشد بانکها، بیمه‌های خصوصی و دولتی و مدیران صنایع، کارخانجات تولیدی در سالن‌ همایش‌های صدا و سیما برگزار شد، نشان استاندارد بین المللی زنجیره موفقیت سازمانی (ocs) از سوی اتحادیه اروپا به بانک صادرات ایران اعطا گردید.
در این اجلاس که ١٣ شهریور ماه جاری برگزار گردید همچنین نشان مدیریت خلاق سطح A به مدیریت روابط عمومی بانک صادرات ایران از سوی ICS گروپ کشور کانادا طی مراسمی به بانک صادرات ایران اهدا گردید.
این گزارش می افزاید طی بررسی های انجام شده بانک صادرات ایران از بین ٢٧٠٠ شرکت برتر کشور موفق به اخذ نشان بین المللی  ocs شده است.
گفتنی است بانک صادرات ایران با ٦٢ سال خدمت و برخورداری از ٢٧٠٠ شعبه و با افتتاح بیش از ٥٣ میلیون حساب الکترونیکی، نصب بیش از ٤٤٠٠ دستگاه خودپرداز، صدور ٤٢ میلیون کارت الکترونیکی، همچنین بسترسازی در جهت بهره مندی بیش از ٣٤٠ هزار مشتری از خدمات بانکداری اینترنتی و نیز ارائه دهنده انواع خدمات نوین بانکی نقش بسزایی در ارتقاء و پیشبرد اهداف بانکداری الکترونیک در کشور دارد​

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  1  =  6