آخرین قرعه کشی پایگاه خدمات طلایی ایران کیش در پایتخت برگزار شد

پایگاه خدمات طلایی ایران کیش با برگزاری پنجمین برنامه قرعه کشی و اهدای جوایز به پذیرندگان منتخب خود، درمجتمع تجاری پایتخت تهران، به کار خود پایان داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از  روابط عمومی شرکت ایران کیش، این پایگاه با هدف وفادارسازی مشتری و تسریع خدمت رسانی به پذیرندگان، به مدت چهار هفته در این مجتمع برگزار شد که به علت استقبال پذیرندگان یک هفته بیشتر از زمان برنامه ریزی شده ، تمدید شد.

در پایگاه خدمات طلایی ایران کیش که از 12 مرداد در این مجتمع دایر بود، علاوه بر خدمت رسانی آنی به پذیرندگان، قرعه کشی و اهدای جوایز نیز صورت پذیرفت.

بیش از یکصد جایزه از جمله تبلت، دوربین عکاسی، پرواز با پاراگلایدر، XBOX، هارد اکسترنال، سینمای خانگی، بن خرید لوازم ورزشی، ساعت و ده ها جایزه دیگر به قید قرعه به پذیرندگانی که بیشترین امتیاز را کسب کرده بودند، تعلق گرفت.

علاوه بر اینکه این جوایز به طور روزانه و هفتگی اهدا می شد، یک جایزه ویژه نیز در یک روز نامشخص هفته به پذیرندگانی که بیشترین تراکنش را در آن روز داشتند، اعطا می شد.

اولویت این قرعه کشی ها با پذیرندگان بانک صادرات بود و پذیرنده به ازای هر تراکنش بالای 20 هزار تومان یک امتیاز و هر 200 هزار تومان نیز یک امتیاز کسب می کرد.

برپایی پایگاه خدمات طلایی ایران کیش در مجتمع تجاری پایتخت با کوتاه سازی فاصله پذیرنده و سیستم پشتیبانی شرکت، به تسریع خدمت رسانی به پذیرنده کمک شایانی کرده و موجب افزایش سهم این شرکت از بازار شد.

راه اندازی کانترهای مشابه در دیگر مجتمع های تجاری تهران و سایر شهرهای بزرگ کشور از برنامه ایران کیش در آینده است

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  77  =  85