حداد عادل: سونامی استیضاح جوسازی است

غلامعلی حدادعادل گفت: سونامی استیضاح جوسازی مطبوعات علیه مجلس است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، از ایسنا: غلامعلی حدادعادل گفت: سونامی استیضاح جوسازی مطبوعات علیه مجلس است.

غلامعلی حدادعادل در حاشیه مراسم ختم پدر حیدر مصلحی وزیر سابق اطلاعات در جمع خبرنگاران درباره وضعیت جسمانی مقام معظم رهبری اظهار کرد: الحمدالله حال ایشان خوب است، این یک عمل عادی بود و شما همان‌طور که در تلویزیون مشاهده می‌کنید ملاقات‌های ایشان بیشتر شده است.

وی گفت: از مردم می‌خواهیم دعا کنند تا ایشان هر چه زودتر به منزل بازگردند و سلامتی کامل خود را به بازیابند.

وی درباره برنامه اصولگرایان برای انتخابات آینده مجلس، گفت: دعا کنید که اصولگرایان به وحدت برسند.

حدادعادل همچنین درباره وضعیت وزارت علوم و احتمال معرفی نجفی به عنوان وزیر پیشنهادی، گفت: خود آقای نجفی که گفته در این مورد شوخی کرده‌ام، به هر حال مجلس منتظر است تا وزیر علوم پیشنهاد شود و آن وقت مجلس به وظیفه خود عمل خواهد کرد، نحوه رای دادن مجلس به وزیر علوم در استیضاح قبلی مشخص شده و معلوم است که ملاک انتخاب چیست.

وی درباره صحبت‌های مطرح شده مبنی بر موج جدید استیضاح‌ها خاطرنشان کرد: استیضاح با امضای 10 نماینده می‌تواند به صحن بیاید و این امر همیشه محتمل است اما این جوی که ایجاد شده و نام آن را سونامی استیضاح گذاشتند جوسازی مطبوعاتی علیه مجلس است.

حدادعادل در پاسخ به خبرنگار ما درباره صحبت‌های رییس‌جمهور در مورد مسائل فرهنگی، یادآور شد: مبنای ما همیشه این بوده که ریشه حجاب در اعتقادات است و بر این مبنا می‌توان ترویج فرهنگی کرد ولی این حرف به حقیقت به معنای رها کردن قانون‌شکنی در کشور نیست.

وی همچنین درباره بحث اقناع فرهنگی گفت: بله باید اقناع صورت گیرد البته عده‌ای هم هستند که اقناع نمی‌شوند و قانون‌شکنی می‌کنند، قانون مسیر خودش را دارد البته فرهنگ پشتوانه قانون است ولی اجرای قانون اقتضائات خودش را دارد و ضمن اینکه اجرای قانون باید صورت گیرد کار فرهنگی هم باید انجام شود، نباید طوری مسائل را مطرح کنیم که تصور شود این دو مساله مانع‌الجمع هستند و یکی را نباید به بهای دیگری کنار بزنیم.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

8  ×    =  16