خط پایان بازی آنلاین ۴ میلیون تومانی

رئیس پلیس فتا استان مازندران از دستگیری نوجوانی که با سرقت اینترنتی از کارت عابر پدر دوست خود در طول دوروز متوالی 4 میلیون تومان صرف بازی های آنلاین کرده بود خبرداد .

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک سرهنگ احمدرضا رستمی رئیس پلیس فتا استان مازندران گفت: در پی مراجعه فردی به نام "صفر – ع " که با مراجعه به بانک متوجه برداشت غیرمجاز 40 میلیون ریال از موجودی حساب خود شده بود موضوع در دستور کار مأموران پلیس فتا استان قرار گرفت.

رئیس پلیس فتا استان مازندران افزود : کارشناسان پلیس فتا با انجام تحقیقات علمی و پلیسی موفق نوجوانی ساله ای به نام " ح – م " را شناسائی و با هماهنگی مراجع قضائی وی را دستگیر کردند.

رستمی در ادامه تصریح کرد: متهم که از دوستان فرزند شاکی بود در تحقیقات پلیسی به برداشت وجه از حساب وی با استفاده از اطلاعاتی که از حساب وی داشته از طریق مهندسی اجتماعی اعتراف کرد.

رستمی همچنین اظهار داشت : متهم که در دوروز متوالی 40 میلیون ریال از این حساب برداشت کرده بود آن را صرف خرید کارت الکترونیکی جهت انجام بازی آنلاین"mr90 " کرد.

سرهنگ رستمی در خاتمه طی هشداری به دارندگان کارت های عضو شتاب از آنان خواست:
-رمز عبور و اطلاعات حساب بانکی خود را به هیچ عنوان در اختیار دیگران قرار ندهند تا زمینه ای را برای تحریک به ارتکاب جرم از سوی دیگران فراهم شود.
– چون بازی های رایانه ای اعتیاد آور است ، بر عملکردفرزندان خود در فضای مجازی نظارت بیشتری داشته باشند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

17  −  10  =