رشد ۱۷ درصدی کاربران چهار خدمت الکترونیکی خدمت الکترونیکی

تا پایان شهریور 93

در ادامه رشد کاربران خدمات بانکداری الکترونیکی بانک اقتصادنوین تعداد استفاده‌ کنندگان از چهار خدمت الکترونیکی این بانک در پایان شهریور ماه نسبت به مدت مشابه سال قبل بیش 17 درصد رشد کرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از روابط عمومی بانک اقتصادنوین، تعداد کاربران خدمات تلفن بانک، اینترنت بانک، پیام کوتاه بانکی و موبایل بانک اقتصادنوین در پایان شهریور ماه از مرز 2 میلیون و 970 هزار نفر گذشت که نسبت به تعداد کاربران این چهار خدمت در مدت مشابه سال گذشته، بیش از 17 درصد رشد نشان می‌دهد.
بانک اقتصادنوین به تازگی و با هدف ترغیب هموطنان به استفاده از ابزار خدمات الکترونیکی این بانک جشنواره خدمات بانکداری الکترونیکی "فرابانک نوین" را برگزار کرد که این جشنواره تا پایان روز یک‌شنبه 13 مهرماه همزمان با عید سعید قربان ادامه دارد و علاقه مندان حضور در این جشنواره تا پایان زمان جشنواره مهلت دارند تا با استفاده از خدمات الکترونیکی این بانک شانس خود را برای برنده شدن جوایز ارزنده این جشنواره افزایش دهند.
بانک اقتصادنوین به عنوان نخستین بانک خصوصی جمهوری اسلامی ایران با درک اهمیت ارایه خدمات نوین به هم‌وطنان نسبت به طراحی و معرفی ابزار و خدمات نوین بانکی در عرصه خدمات بانکداری الکترونیکی اقدام کرده است که موبایلبانک، اینترنتبانک، اینترنتبانک همراه، تلفنبانک، خودپرداز و پایانه‌های شعبه‌ای از جمله این خدمات است که هم‌وطنان عزیز می‌توانند با استفاده از این خدمات امتیاز بیشتری کسب کنند.
این بانک در جشنواره خدمات بانکداری الکترونیکی"فرابانک نوین" به استفاده کنندگان از خدمات و ابزارهای الکترونیکی خویش جوایز ارزشمندی از جمله خودرو سانتافه، سوناتا، اکسنت و جوایز نقدی به قید قرعه اهدا خواهد کرد.
در این جشنواره که از اول شهریور 93 آغاز و تا سیزدهم مهر ماه ادامه دارد، استفاده کنندگان از خدمات بانکداری الکترونیکی به ازای امتیازی که برای استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی این بانک کسب می‌کنند در قرعه‌کشی این جوایز ارزنده حضور خواهند داشت.
علاقه‌مندان به استفاده از خدمات الکترونیکی بانک اقتصادنوین "فرابانک نوین" برای حضور در این جشنواره و اطلاع از امتیازات کسب شده لازم است نسبت به ارسال عدد 1 به شماره 200054 در طی جشنواره اقدام نمایند.
محاسبه امتیازات هر کارت به شیوه‌ای است که با ارسال عدد 1 حتی در روز آخر جشنواره و رسیدن به سقف های امتیازی امکان برنده شدن برای شما مهیا می باشد.
لازم به ذکر است جشنواره فرابانک نوین بانک اقتصادنوین صرفا مختص مشتریان این بانک نیست و دارندگان تمام کارت‌های شبکه شتاب نیز با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی این بانک حایز شرایط حضور در قرعه‌کشی این جشنواره خواهند بود.
علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند ضمن مراجعه به پایگاه اینترنتی بانک اقتصادنوین به آدرس www.enbank.ir با مرکز ارتباط نوین به شماره 48031000-021 تماس حاصل نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  5  =  1