عامل دود غلیظ جنوب غرب پایتخت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمت ایمنی شهرداری تهران از آتش‌سوزی گسترده زمین گودبرداری شده 1200 متر مربعی در میدان فتح خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا، سیدجلال ملکی در تشریح جزییات این خبر گفت: در ساعت 11:03 یک مورد حادثه آتش‌سوزی در یک کارگاه ساختمانی در میدان فتح به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن چهار ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات مربوطه به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که حریق در یک زمین گودبرداری شده به عمق 20 متر و به مساحت 1200 متر مربع رخ داده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران ادامه داد: کارگران مشغول کار در این کارگاه بودند که ناگهان به دلیل بی‌احتیاطی، مخزن گازوئیل در این کارگاه شعله‌ور شده و آتش به ایزوگام و دیگر تجهیزات مربوط به قیرگونی محل سرایت کرد به طوری که تمامی دیواره‌های این محل گودبرداری شده شعله‌ور و شعله‌های آتش در حال سرایت به اماکن مجاور بود.

ملکی با بیان اینکه آتش به دو مغازه خسارت وارد کرده و به یک مسجد در مجاورت این محل نیز سرایت کرده بود، گفت: آتش‌نشانان بلافاصله به مهار و اطفای حریق اقدام کرده و همزمان یک مادر و فرزندش را نیز از مسجد خارج و به فضای باز منتقل کردند.

وی با اشاره به عملیات آتش‌نشانان برای اطفای حریق در این محل افزود: آتش‌نشانان بعد از مدتی شعله‌های آتش را به طور کامل اطفا کرده و در ساعت 12 پس از ایمن‌سازی محل به عملیات خود خاتمه دادند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

54  −    =  50