جریمه ۶۰۰ هزار دلاری هتل آمریکایی به علت مختل کردن وای – فای

هتل آمریکایی ماریوت موظف به پرداخت 600 هزار دلار جریمه به علت مختل کردن شبکه‌های وای – فای شرکت‌های رقیب در اماکن متعلق به خود شد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از  فارس به نقل از نیوزهرالد، علت این اقدام هتل یاد شده مجبور کردن کاربران به استفاده از شبکه وای – فای خود این هتل و پرداخت مبالغ کلان به همین منظور بود.

 

امروزه بسیاری از مسافران با پیشرفت فناوری می‌توانند از شبکه‌های اینترنت بی‌سیم محلی در دیگر کشورها هم استفاده کنند و برای این کار تنها کافی است 50 دلار در ماه هزینه کنند تا بتوانند وسایل مورد نیاز را خریداری کنند. با این کار برای دسترسی به اینترنت در فرودگاه‌ها، هتل‌ها و سالن‌های کنفرانس نیازی به صرف هزینه‌های سنگین نیست.

 

پیگیری سوءاستفاده هتل ماریوت سال گذشته و زمانی آغاز شد که یکی از شرکت کنندگان در کنفرانسی در شعبه این هتل در نشویل آمریکا متوجه استفاده آن از ابزار مختل کننده امواج بی‌سیم شد و بابت این موضوع به کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا شکایت کرد.

 

نکته جالب این بود که این هتل بابت ارائه هر نقطه دسترسی به اینترنت بی‌سیم به شرکت کنندگان در یک همایش بین 250 تا 1000 دلار هزینه اخذ می‌کرد. کمیسیون فدرال ارتباطات آمریکا پس از بررسی موضوع متوجه سوءاستفاده های مدیران این هتل شد و آن را مجبور به پرداخت جریمه سنگین کرد.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

90  ⁄    =  45