گوگل تهدید شد

افراد مشهوری که تصاویر خصوصی آنها در اینترنت منتشر شده است شرکت گوگل را به شکایت تهدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،از ایسنا از انتشار بدون اجازه تصاویر خصوصی شخصیت‌های مشهور در اینترنت مدتی است که می‌گذرد اما هنوز هم با جست‌وجویی ساده در گوگل می‌توان این تصاویر را دید و به همین دلیل قربانیان گوگل را به شکایت تهدید کرده‌اند.

قربانیان حملات خرابکارانه که تصاویر آنها در اینترنت منتشر شده‌اند قصد دارند با اهرم‌های قانونی گوگل را به حذف تصاویر خصوصی‌شان وادار کنند.

به گزارش دویچه وله، آنها شرکت گوگل را به شکایتی 100 میلیون دلاری تهدید کرده‌ و گفته‌اند که گوگل از قبل سوء استفاده از زنان سود می‌برد.

یک دفتر حقوقی که وکالت قربانیان را بر عهده دارد، طی بیانیه‌ای عنوان کرده است که دیگر ارائه‌کنندگان خدمات اینترنتی که کارمند و منابع به مراتب کمتری نسبت به گوگل دارند، بلافاصله واکنش نشان داده و تصاویر خصوصی ستاره‌ها را حذف کرده‌اند که از آن جمله می‌توان به به توییتر اشاره کرد که تصاویر برهنه را در اسرع وقت از سرورهای خود پاک کرده و برخی حساب‌های کاربری را هم مسدود کرده است.

به اعتقاد تنظیم‌کنندگان بیانیه، گوگل با تأخیری که نشان می‌دهد مرام‌نامه اخلاقی خود را نقض می‌کند؛ مرام‌نامه‌ای که "کار بد نکن" یکی از سرفصل‌های آن است. وکلا نوشته‌اند که این مرام‌نامه "حقه"ای بیش نیست.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

28  ⁄  14  =