چالش‌ عروس و مادرشوهرِ «الهام حمیدی»

الهام حمیدی در سریال تازه‌اش به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی نقش عروس خانواده را دارد، او می‌گوید در این کار مادر شدن را تجربه می‌کند و «همه چیز آنجاست» سریالی است که از موضوعات عاشقانه تا گروگانگیری را در برمی‌گیرد.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک، الهام حمیدی در سریال تازه‌اش به کارگردانی شهرام شاه‌حسینی نقش عروس خانواده را دارد، او می‌گوید در این کار مادر شدن را تجربه می‌کند و «همه چیز آنجاست» سریالی است که از موضوعات عاشقانه تا گروگانگیری را در برمی‌گیرد.

الهام حمیدی بازیگر سینما و تلویزیون درباره ایفای نقش در سریال «همه چیز آنجاست» که برای شبکه سه ساخته شده ولی هنوز به پخش نرسیده است، توضیح داد: این اثر اجتماعی خانوادگی‌ است و به مشکلات روز خانواده‌ها می‌پردازد. سریال رئال و عادی است و اتفاقاتی در قصه آن وجود دارد که شاید برای همه خانواده‌ها پیش بیاید. چند خانواده در «همه چیز آنجاست» درگیر هستند و من نقش عروس یکی از آن‌ها را بازی می‌کنم و امین زندگانی ایفای نقش همسر مرا برعهده دارد.

وی افزود: شخصیت من در مشکلاتی که برای همسرش به عنوان پسر خانواده پیش می‌آید کنار او است و این مشکلات روی زندگی زوج تأثیر می‌گذارد. اینکه آنها چطور با مسائلشان دست و پنجه نرم کنند و با آنها کنار بیایند، اتفاقاتی است که شاید برای خود ما هم پیش بیاید و آنها را ساده بگیریم اما این مشکلات بعدها می‌تواند دست و پاگیر شود و زندگی‌مان را تحت شعاع قرار دهد.
 

چالش‌
 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

86  ⁄    =  86