آمار جدید سپرده‌ها و تسهیلات اعلام شد

بانک مرکزی جدیدترین گزارش از مانده سپرده‌ها و تسهیلات شبکه بانکی تا پایان خردادماه را منتشر کرد. بر اساس این گزارش، مانده کل سپرده‌های بانکی در پایان خرداد ماه 725هزار و 2 میلیارد تومان، مانده سپرده پس از کسر سپرده قانونی 643 هزار و 759 میلیارد تومان و مانده تسهیلات اعطایی به 588 هزار و 719 میلیارد تومان رسید.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،بانک مرکزی جدیدترین گزارش از مانده سپرده‌ها  و تسهیلات شبکه بانکی تا پایان خردادماه را منتشر کرد. بر اساس این گزارش، مانده کل سپرده‌های بانکی در پایان خرداد ماه 725هزار و 2 میلیارد تومان، مانده سپرده پس از کسر سپرده قانونی 643 هزار و 759 میلیارد تومان و مانده تسهیلات اعطایی به 588 هزار و 719 میلیارد تومان رسید.

براساس آخرین آمارها، مانده سپرده‌ها در شبکه بانکی نسبت به خرداد پارسال 5/36 درصد رشد داشته و مانده تسهیلات شبکه بانکی نیز در این یک سال، حدود 28 درصد افزایش یافته است. رشد سپرده‌ها پس از کسر سپرده قانونی در 12 ماه منتهی به خرداد امسال هم به‌میزان 5/36 درصد بوده است. «دنیای اقتصاد» در روزهای آینده آمارهای منتشرشده در این گزارش را به‌صورت تفصیلی مورد بررسی قرار می‌دهد.

 

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  +  18  =  21