بانک صادرات بیش از ۴۳ میلیون کارت الکترونیکی صادر کرد

تا پایان مهر ماه امسال

بانک صادرات به منظور افزایش سطح دسترسی مشتریان به خدمات بانکداری نوین تا پایان مهر ماه امسال بیش از ٤٣ میلیون کارت الکترونیکی بانکی صادر نموده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،به نقل از روابط عمومی بانک صادرات ایران این بانک در راستای جلب رضایت مشتریان، ارتقای کیفی خدمات، تنوع بخشی به محصولات و توسعه بانکداری الکترونیک، نسبت به صدور و تحویل انواع کارت بانکی به مشتریان و متقاضیان دراسرع وقت اقدام  نموده و بر این اساس تا پایان مهر ماه امسال بیش از ٤٣ میلیون کارت الکترونیکی بانکی صادر و تحویل مشتریان نموده است که از این تعداد،بیش از٢٨ میلیون کارت مربوط به سپهر کارت های صادره میباشد.
این گزارش حاکی است از بین انواع کارتهای الکترونیکی، کارتهای سپهر با توجه به قابلیتهای زیاد آن که امکان دریافت و انتقال وجه از طریق دستگاههای خودپرداز، خرید online از طریق بسترهای اینترنتی، خرید با استفاده از دستگاههای پایانه فروش و… را برای مشتریان فراهم میسازد بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.
گفتنی است دارندگان سپهرکارتها میتوانند از خدمات متنوع دستگاههای خودپرداز، خدمت  پرداخت تلفنی قبوض و تلفنبانک  صدای سپهر (٠٩٦٠٢)،سامانه #٧١٩*, پایانههای فروش نصب شده در فروشگاههای معتبر سراسر کشور و دستگاههای کارتخوان شعب استفاده نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

20  ⁄  2  =