۲۵ هزار فیش تلفن در نوبت اتصال

معاون شرکت مخابرات استان تهران از وجود 25 هزار فیش تلفن در نوبت اتصال خبر داد و گفت: بیشترین صف انتظار مربوط به استان البرز و منطقه 4 مخابراتی است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،محمدرضا بیدخام، با بیان اینکه هزینه هر خط تلفن ثابت حدود 700 هزار تومان است، افزود: شرکت مخابرات از هر متقاضی برای دریافت خط تلفن، مبلغ 50 هزار تومان دریافت می‌کند.
وی با بیان اینکه هم اکنون واگذاری تلفن ثابت در تهران و البرز به روز است تاکید کرد: تنها در برخی مراکز مخابراتی البرز و منطقه 4 مخابراتی تهران هم‌اکنون مشکل کمبود تجهیزات برای واگذاری خط تلفن وجود دارد که سبب شده 25 هزار فیش در نوبت انتظار قرار گیرند.
معاون شرکت مخابرات استان تهران شمار تلفن‌های منصوبه در این استان را 5/8 میلیون خط عنوان کرد و افزود: 7 میلیون و 700 هزار خط تلفن در تهران و کرج مشغول به کار و دایر است.
وی با بیان اینکه منطقه 4 مخابراتی مربوط به غرب تهران و منطقه 22 شهرداری می‌شود که به دلیل ساخت و سازهای جدید رشد جمعیتی قابل‌توجهی داشته است، خاطرنشان کرد: با توسعه شبکه و خرید تجهیزات مورد نیاز پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال مشکل فیش‌های در نوبت انتظار رفع شود.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

  ⁄  9  =  1