اعطای وام قرض­ الحسنه به هیأت­های مذهبی

مدیرعامل بانک قرض­الحسنه مهر ایران گفت: در راستای ترویج فرهنگ عاشورایی و به منظور تکریم شعائر مذهبی، این بانک اقدام به ارائه طرح صندوق­های مذهبی نموده است.

به گزارش پایگاه خبری بانکداری الکترونیک،للـه‌گانی، در نشست خبری که با حضور نمایندگان رسانه های خبری برگزار شد با اعلام این خبر افزود: در این طرح تمامی هیأت های مذهبی می توانند مدیریت نقدینگی صندوق­های قرض­الحسنه خود را به این بانک سپرده، تا فرآیند دریافت حق عضویت و پرداخت تسهیلات و دریافت اقساط به صورت کاملاً مکانیزه از طریق شعب این بانک صورت پذیرد.
وی ادامه داد: به منظور افـزایش توان تســهیلات دهی این هیأت­ها و تشویق و ترغیب اعضاء محترم هیأت های مذهبی،علاوه بر پرداخت تسهیلات از محل منابع اعضاء، تسهیلات قرض الحسنه­ای با نرخ 4 درصد نیز از طریق شعب بانک در سراسر کشور به افراد معرفی شده از طرف هیأت­ها اعطاء می گردد. هیأت­های مذهبی نیز که فاقد صندوق قرض­الحسنه می­باشند می­توانند با افتتاح حساب در این بانک از مزایای طرح مذکور بهره مند شوند.
شایان ذکر است متقاضیان می­توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به 530 شعبه این بانک در سراسر کشور و  یا به سایت بانک قرض ­الحسنه مهر ایران به آدرس www.qmb.ir مراجعه نمایند.

لینک کوتاهلینک کپی شد!
ممکن است شما دوست داشته باشید
ارسال یک پاسخ

26  −    =  19